Hmm.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg..
Hmmm
Hei ihvertfall.
Tror jeg må tenke litt på dette her, kanskje jeg fortsetter imorgen. :3
[EDIT]
(Det viser seg jo at jeg har en laptop.. Kunne jo legge til info her ikveld, istedet for immorgen.
)
Mitt navn er da Simen, 16 årig furry. Bor i Tønsberg, på et lite sted som heter Barkåker.
Mitt andre jeg, mitt furry jeg, er en hvit tiger med svarte striper. (Har dessverre ikke fått pisket noen av mine venner til å gjøre seg ferdig med ett >
Går på første året på Service & Samferdsel, og har nettopp skaffet meg en jobb i forhold til skolearbeidet!
Jobber i Norli bokhandel , og etter første (skole-)dagen på jobb må jeg si at jeg trives med det ekstremt mye.
Som noen av dere,om ikke alle, har kunnet tenkt seg så liker jeg da bøker. ( Bokhandel, tross alt.
)
Jeg leser allt fra fantasy og sci-fi, til krim. Så hvis du vil ha boktips så er det bare å sende meg en melding- ^^ Skader jo ikke å prøve ihvertfall.
Er en skikkelig koseba.. tiger, kyss, klapp og klemm er alltid velkommne.
Hvis noen ønsker å holde mer jevnlig kontakt, en over et forum, så er det bare å skrive til meg I PM. ( Hvis dere har AIM/MSN/ICQ/STEAM :3)
Advarsel: Under står mine tanker om hvordan jeg ble en furry.. Det er seint, og den har mest sannsynlig ingen sammenheng og et tonn med skrivefeil o.l. Les på eget ansvar. ( Det samme kan egentlig sies om hele editen... Men litt for seint å la være å lese deg jeg allerede har skrevet.
Jeg vet ikke helt hvordan jeg ble en furry.. For å være ærlig så tror jeg ikke at jeg har blitt det, men at jeg alltid har vært det. Var aldri sånn at jeg tenkte " Ja dette så jo gøy ut.. Jeg tror jeg vil være det jeg også", men heller at jeg ble mer og mer oppmerksom på det. Nicket mitt, MoonTiger55, ble laget for kanskje en 5 år siden, inspirert av min venn sitt nick på halo, Moonie. Jeg funderte lenge på det, og fant til slutt på MoonTiger. (55 fordi MoonTiger ikke var tilgjengelig første gang jeg skulle registrere meg som det. 55 ble på en måte varemerket mitt. [] fordi det ser kult ut.
) Nicket hadde ingen sammenheng med furry fandommen i det hele tatt. Men jeg har en ganske livlig fantasi, og har alltid lurt på hvordan det hadde vært å være et dyr. Spesielt ett kattedyr, en tiger. (Har alltid ELSKET tigere<3) Og jeg vil egentlig gå så langt som å si at det var min fantasi sin skyld.. I hodet mitt var jeg furry lenge før jeg hadde hørt om furry fandommen, og er glad for at jeg har funnet flere steder og grupper hvor jeg kan uttrykke meg.