En mulig løsning på mitt problem hadde vært hvis jeg kjente tre stykker som hadde blitt godkjent alt og ønsket å dele rom sammen.
Siden det er slik at man kan dra noen med seg inn som tredjemannn på sitt rom, kunne du ha dratt ham inn som tredjemann, mens jeg fører opp en av de andre som min romkamerat. Men i praksis deler min egentlige romkamerat rom med meg, og han som er skrevet opp som min romkamerat returnerer til sin egentlige gjeng og deler med de.
Tror det vil bare bli masse unødvendig surr for både deg og EF folka. F.eks. vil ikke de da motta redusert pris for å være 3 på et rom, siden dette blir registrert på deg og Vulpine.
I fjor hadde jeg grei erfaring med å ta over andres bestilling. Tora hadde ikke fått ordnet billett i tide, så jeg ordnet en midlertidig roomie mens jeg så etter ledige billetter.
Husker ikke hvem sin plass vi overtok, men var en norsk fur her på forumet som allerede hadde betalt men ikke kunne dra.
Dog vi endte opp med at både meg, Tora og den midlertidig roomien (Tirga) delte samme rom.
Funka greit siden rommet kun ble brukt til soving/skifting/dusj, men litt mer begrenset utfra hvor privat man ønsker at rommet skal være.