"EDIT!!!:Desucon har vokst for hvert år, og hver gang knyttes det flere vennskap, kåres flere vinnere og drikkes mer smoothie enn året før. Vi har verdens beste con-besøkende, og derfor ønsker vi i år å gjøre noe helt spesielt - noe massivt.
29. til 30. juni fyller vi Norges Varemesse på Lillestrøm med alt det kjente og kjære fra de tidligere conene, samtidig som det blir mye nytt. Les mer på vår nettside, der du finner mer informasjon om lokalet (og hvor mange Alejandroer du må ha for å nå helt opp til taket) på våre nettsider:
http://bit.ly/11PAn6aVi sees på Desucon 8 på Norges Varemesse

"
Noen som skal på desu 8 her ? Er foreløpig eneste con jeg økonomisk kan delta på så ^^" Ja om folk ikke kommer blir jeg litt deppa X'D
Som oftest holdes desu første helg etter sommerferien men i år ser det ut som at det kan være litt knapt med tid for det siden skolen slutter på Fredag den 21. Den gjør ihvertfal det her hos meg og da måtte jeg isåfall pakka samme dag som ferien etc... Ikke hatt så mye imot det egentlig. Men blir vel da enten 22-23 eller 29-30 Juni ; ) Skal som i fjor dra med typen men denna gang med suit ^^ Drar med en hel rekke venner herfra så må disponere tia mi litt her og der.
Edit: Det ble den 29-30 Juni !

Ellers så blir jeg der 4-5 dager i alt så jeg får litt tid til å se Oslo

Chirp ^^
Håper folk kommer!!! (Jeg vet at desu er en del overcrowded og ikke spesialdesigna for fursuits men ville vært kos å se folk : P)