Har veldig lyst til å komme på Desucon, og det blir jeg antakelig til å gjøre! Det blir artig!! :3 Men det er første gangen min på en Convention, så har noen noen tips??? :3
hm det eneste eg kan komme på er å ta med mat og drikke. det finnes nok stands der, eller butikk i nærheten, men eg vet ikke nå som det er flyttes og 7-eleven blir kanskje dyrt. Om du bruker suit eller kostyme kan det og være lurt å finne ut hvor du skal skifte. Om du har mye å fikse på f.ek hår/parykk og masse detaljer ville eg anbefalt å gjøre dette på hotellet eller et annet stort rom. (et overcrowded con-toalett er ikke gøy! )
Ta penger med i cash, minibanker rundt cons pleier å gå tomme ganske fort. dette er om du vil kjøpe noe på art-stands osv. Ha kameraet og annet utstyr ferdig laget og klart

klistre gjerne en lapp med navn og nummer på ting du ikke vil miste, er noen få som beholder ting, men de fleste mistete ting kommer jo til rette om de har nok info.
Siste e mer av min erfaring; bruk type ryggsekk istedenfor poser/bagger. De som passer på yttertøy/bagasje har blitt veldig fort fullt de tidligere årene og du risikerer å bære på alt utstyret selv
håper det hjelper og at eg ikke gjorde deg nervøs nå