Her var det mye liv.. Hm.
har jo spilt før så bør vere whitelista XD [...] heter passera ingame x3
[...]stemmer og på full resetting av fyb serveren :3
Skal sørge for at du kommer på whitelist!
Takk for stemmen.
gjort billigere? meh, noen grunn til det da? x3
Ja - og nei. Serveren er ikke sterk nok til å takle alle Quarryene deres, og alle chunk loaderne.. pluss alle maskinene som er påkrevd for å drive med GregTech hardmode.
Hvis alle maskinene forblir påskrudd selv når man er offline så tærer dette også littegrann på serverytelse. Det var også for å få bort noe av irritasjonen rundt noen builds. Føler at casuality er litt greiere enn vannskelighetsgraden i noen tilfeller.
anyways, noen som har meninger om restart? : 3 begynner så smått å bli irterende med all små laggingen og krasjinga.
Jeg også, og det er absolutt nada jeg kan gjøre med det: 1. serveren som jeg selv betaler for ut av min egen lomme er bare ikke kraftig nok til å takle alt dette på en gang; mulig jeg må ditche hele planen og bare gå for en litt større server, men det må jeg da planlegge veldig godt fordi jeg har ikke all verden meg penger.
ja :3 mange som ikke spiller mer og baser som bare står tomme.. kartet ser ikke ut lenger
Enig der, det er mange som ikke spiller lengre men som har baser både øst og vest.
Jeg er enig i en restart, så man får generert helt nytt map og hadde vært nice :3
Takk for stemmen!
Men hva forventer dere vis det blir lag et nytt kart ?
At det skal være mer stabilt ?
Kommer jo bare til å gå ein liten stund før alt er tilbake til det samme..
For heller krysse potene/hovene, for at serveren blir oppdatert snart...
Ja, det blir mer stabilt en periode. Men etter hvert vil også problemer oppstå her, men nå har vi hvertflal luka vekk de som ikke lengre spiller, så deres chunk loaders osv ikke vil suge ressurser.
Når jeg har råd så blir det kjøpt en litt fetere server.
Dette er en server jeg driver selv og betaler for selv serru.
Men jeg syner vis det skal tas en restart, så skal kartet bli pre rendret først..
Triktig nok vill kartet ta opp en drøye 3-4gb, men i det minste trenger ikke servern å generere mappet on the fly...
Enig! Men i FTB kan det være problemer med dette. Blandt annet så hører jeg at pre-rendering kan ta inntil 5 dager me WorldBorder å generere et lite 10000x1000 område. Drøyt.
Stemmer for restart av map så langt: 3
Av: passera, Velvian, Ariin, ...