Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
legg til runecraft er du snilll ^^
Jeg har teit grafikklag på minecraft, men WoW, LoL, TF2 og L4D2 funker helt fint.Noen som vet hva det er fornoe? noen som vet noe jeg kan gjøre?
Noen regler om clientside mods?
noen som har mulighet for å spille rundt klokken 10/ 22:00 ?Kjedelig å spille alene.
desvere ikke meg :C optaterte mincraften min så eg må vente til serveren er optatert
Sitat fra: Chimchar582 på 23. des, 2012, 21:54desvere ikke meg :C optaterte mincraften min så eg må vente til serveren er optatertHvis du sjekker første posten så viser jeg hvordan du enkelt kan bytte mellom versjoner!
Sitat fra: Awite på 17. des, 2012, 02:04legg til runecraft er du snilll ^^Noen andre som også vil ha Runecraft med i spillet? Sitat fra: wolfglow på 17. des, 2012, 09:20Jeg har teit grafikklag på minecraft, men WoW, LoL, TF2 og L4D2 funker helt fint.Noen som vet hva det er fornoe? noen som vet noe jeg kan gjøre?Vel, Minecraft er litt jall når det kommer til grafikk. Det du kan gjøre er å fullstendig avinstallere alt av java, og reinstallere siste versjon:(64-bit versjon, anbefalt for minecraft) http://javadl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=69476(alle andre versjoner...) http://www.java.com/en/download/manual.jspDeretter kan du prøve og se om det hjalp. Hvis ikke så hører jeg at Optifine skal la deg tweake Minecraft grafikken -ekstremt- mye. =)http://www.minecraftforum.net/topic/249637-145-optifine-hd-d7-fps-boost-hd-textures-aa-af-and-much-more/Sitat fra: RekondoErgo på 17. des, 2012, 18:12Noen regler om clientside mods?Det finnes ingen måter å identifisere mods på. Noen cheats, som nodus for eksempel, kan detekteres. Jeg foretrekker at ingen cheater, men bortsett fra det ingen regler egentlig. Du finner selv din beste minecraft opplevelse. Just do it LEGIT, mkay?
hr eg en sangs for at srveren blir engang optatert :C savner å spille med dere folkes :3
(2) Oppdrateringer! Det kommer veldig ofte oppdateringer fra Mojang. Allerede i dag kom versjon 1.4.6Slike oppdateringer skaper problemer for servere fordi vi er avhengige av en hel rekke plugins. Disse pluginene fungerer IKKE med siste versjon før disse har blitt oppdatert av plugin skaperne. Dette tar ofte ganske lang tid...Så hva gjør du om du har oppgradert og dermed ikke kan joine?- Last ned en downgrade patch!Det kan du gjøre herfra: http://irina.doomtech.net/norpaws/ninen.mc/MCD_3_3.zipInstrukser:a) Pakk ut alt innhold til en ny mappe (for eksempel på skrivebordet ditt).b) Start java-programmet som heter "MCDowngrader" - Trykk OK på pop-upen.c) Scroll ned i menyen til du finner versjon: f1.4.5d) Velg versjon f1.4.5 og trykk "Download"e) Programmer laster nå ned patchen og vil virke uresopnsivt inntil nedlastingen er ferdig. Vær tolvmodig. f) Når nedlastingen er ferdig får du ny pop-up som sier "The patch file has been downloaded!" Trykk OK på dennee) Trykk nå på "Patch" og du vil automagisk være på den forrige versjonen av Minecraft igjen - og kan nå joine servern! Lettere kan det ikke bli!
Sitat fra: Chimchar582 på 27. des, 2012, 19:46hr eg en sangs for at srveren blir engang optatert :C savner å spille med dere folkes :3 Vil annbefale deg å lese dette, så kan du heller nedgradere din egen versjon:Sitat fra: Førsteposten(2) Oppdrateringer! Det kommer veldig ofte oppdateringer fra Mojang. Allerede i dag kom versjon 1.4.6Slike oppdateringer skaper problemer for servere fordi vi er avhengige av en hel rekke plugins. Disse pluginene fungerer IKKE med siste versjon før disse har blitt oppdatert av plugin skaperne. Dette tar ofte ganske lang tid...Så hva gjør du om du har oppgradert og dermed ikke kan joine?- Last ned en downgrade patch!Det kan du gjøre herfra: http://irina.doomtech.net/norpaws/ninen.mc/MCD_3_3.zipInstrukser:a) Pakk ut alt innhold til en ny mappe (for eksempel på skrivebordet ditt).b) Start java-programmet som heter "MCDowngrader" - Trykk OK på pop-upen.c) Scroll ned i menyen til du finner versjon: f1.4.5d) Velg versjon f1.4.5 og trykk "Download"e) Programmer laster nå ned patchen og vil virke uresopnsivt inntil nedlastingen er ferdig. Vær tolvmodig. f) Når nedlastingen er ferdig får du ny pop-up som sier "The patch file has been downloaded!" Trykk OK på dennee) Trykk nå på "Patch" og du vil automagisk være på den forrige versjonen av Minecraft igjen - og kan nå joine servern! Lettere kan det ikke bli!
Sitat fra: Pumzie på 28. des, 2012, 16:53Sitat fra: Chimchar582 på 27. des, 2012, 19:46hr eg en sangs for at srveren blir engang optatert :C savner å spille med dere folkes :3 Vil annbefale deg å lese dette, så kan du heller nedgradere din egen versjon:Sitat fra: Førsteposten(2) Oppdrateringer! Det kommer veldig ofte oppdateringer fra Mojang. Allerede i dag kom versjon 1.4.6Slike oppdateringer skaper problemer for servere fordi vi er avhengige av en hel rekke plugins. Disse pluginene fungerer IKKE med siste versjon før disse har blitt oppdatert av plugin skaperne. Dette tar ofte ganske lang tid...Så hva gjør du om du har oppgradert og dermed ikke kan joine?- Last ned en downgrade patch!Det kan du gjøre herfra: http://irina.doomtech.net/norpaws/ninen.mc/MCD_3_3.zipInstrukser:a) Pakk ut alt innhold til en ny mappe (for eksempel på skrivebordet ditt).b) Start java-programmet som heter "MCDowngrader" - Trykk OK på pop-upen.c) Scroll ned i menyen til du finner versjon: f1.4.5d) Velg versjon f1.4.5 og trykk "Download"e) Programmer laster nå ned patchen og vil virke uresopnsivt inntil nedlastingen er ferdig. Vær tolvmodig. f) Når nedlastingen er ferdig får du ny pop-up som sier "The patch file has been downloaded!" Trykk OK på dennee) Trykk nå på "Patch" og du vil automagisk være på den forrige versjonen av Minecraft igjen - og kan nå joine servern! Lettere kan det ikke bli! har skrevet at eg ikke kan det . har forlite lagrings plass til det og vis eg laster det ned går verden under siden pc min går så SYGT sakte
desvre ikke oss mneg alt er nødvendig XC,
Sitat fra: Chimchar582 på 28. des, 2012, 20:30desvre ikke oss mneg alt er nødvendig XC, Få lånt en minnepenn + pc-en din kan ikke være dårligere en den kompisen min fikk