Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Sitat fra: Ariin på 12. des, 2012, 23:27Awite > Vi hadde litt rollback for en stund siden.. Det du så var kanskje et veldig uheldig resultat av det? Vi mistet en god del dager siden det ikke var ordentlig backup på den tiden. Nå er det det. :3hehe, delvis nedkutta trær, stjålne kister pluss inhold, men furnaces og workbenches er left behind? harva over farms? stjålet seng og dyr sluppet ut av inhegningene sine? er nok ikke en rollback ; ) begynner å lure på om det er noen som har trodd det har vært en npc location siden dem har gravd opp midten av hovedbygningen et godt stykke ned og gitt opp når dem ikke fant noe, pluss det faktum at jeg kun har brukt samme materialer som blir brukt i pyramidene i ørken og det faktum at faktiskt har bygd i ørken, but still.. endel bjeller bør fortsatt begynne å ringe hos deg at dette ikke muligens er en npc location. så hvis noen har loota en "npc" location med svært mye loot og stuff, nå er deres sjangse å komme fram og tilstå.
Awite > Vi hadde litt rollback for en stund siden.. Det du så var kanskje et veldig uheldig resultat av det? Vi mistet en god del dager siden det ikke var ordentlig backup på den tiden. Nå er det det. :3
hehe, delvis nedkutta trær, stjålne kister pluss inhold, men furnaces og workbenches er left behind? harva over farms? stjålet seng og dyr sluppet ut av inhegningene sine? er nok ikke en rollback ; ) begynner å lure på om det er noen som har trodd det har vært en npc location siden dem har gravd opp midten av hovedbygningen et godt stykke ned og gitt opp når dem ikke fant noe, pluss det faktum at jeg kun har brukt samme materialer som blir brukt i pyramidene i ørken og det faktum at faktiskt har bygd i ørken, but still.. endel bjeller bør fortsatt begynne å ringe hos deg at dette ikke muligens er en npc location. så hvis noen har loota en "npc" location med svært mye loot og stuff, nå er deres sjangse å komme fram og tilstå.
uff, nå er jeg ihvertfall redd for å ødelegge for noen D: vært whitelista en stund, men logget inn første gang idag.
Hei, kan jeg bli whitelistet igjen. Jeg kommer ikke inn på serveren :/Miningbunny
Hehe, de har ikke servere i europa, men takk for tipset.