Ønsker meg klær, fordi det hater jeg å kjøpe selv. Men ellers ikke noe. Jeg skal feire jul med kjæresten min, så jeg er fornøyd. :3
..bortsett fra at jeg ikke får pinnekjøtt til jul i år. Pinnekjøtt er jo best i verden. =(
Kjære Julenissen. Plis gi Atrox pinnekjøtt. Pinnekjøtt er Guds gave til Norge så du MÅ gi henne det!!
Ellers mine ønsker da.
Ønsker meg jo en hel rekke ting men etter å ha lest å hørt en del ønskker jeg meg egentlig ingenting... Har alt jeg vil ha og alt som er nødvendig. Sure videokamera, ny mob og sånt stæsj kunne være kjekt men er ikke nødvendig. Skal gi en rekke hjemmelade gaver til folk og etter evnt julehandel på en lokal messe så kan jeg vel gi noe til noen som ikke har så mye , ) Skal gi noe til frelsersarmeen og noe til tiggerne her.
Men det jeg ha ønska meg fra litt tidligere i år er vel to Doctor who t Skjorter en med en weping angel på med tekst som sier "Don't blink"
og en annen der det kun er tekst der det står " The angels have the phone box"
<3
Ellers håper jeg at alle får det de ønsker seg til jul og evnt om de har noe de kan gi bort, penger klær ens så for all del gi det bort ; ) Folk trenger det ^^