Er på jakt etter noen ... ting xD
Kunne muligens postet dette i klær og tilbehør, men liten aktivitet + at noe ikke er related.
Om noen har tips til hvor jeg kan finne disse tingene (helst online), så hjelp gjerne, jo billigere jo bedre, setter stor pris på all hjelp, ikke nøl

- Jolly Cola (hadde dette produktet i Danmark da jeg var liten, og smakte usansynlig godt, veldig lyst til å prøve å få sendt en kasse eller noe til Norge)
- Cherry Coke (igjen usansynlig at jeg drar til Tyskland før (in best case) EF 13, produktet fåes kjøpt på Deli De Luca, men jeg har ikke lyst til å betale 35,- for en boks)
- Custom "dog tag" (skal henges i halsbånd, vet det er mange som graverer, men har veldig lyst til å finne noen som custom skjærer en shape i flatt metall som deretter kan graveres på)
- "Martial arts clothing" (typiske dojo clothing osv, gjerne asiatisk inspirert. Bruce Lee og Jackie Chan har sikkert brukt slike i mange av filmene sine.
- Scimitar (for cosplay man har planer om å fikse etter hvert. Vi snakker skikkelig classic Ali Baba og de 40 røvere Scimitar.
- Turban (enten hvordan man kan lage av et stoff stykke, eller hvor man bestiller)
- Krystall / Gemstone smykke (gjerne formet som en krystall, f.eks tigerstein, ametyst eller lignende.)
Yes, setter som sagt stor pris på all hjelp

Cheers