Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
heelllloooo :3 velkommen håper du vil trives ^^
Hei og velkommen til forumet, Rezso! Håper du trives her og at vi får se mere til deg fre,over. Som Skarpen sier, det er bare å spørre hvis man lurer på noe.
Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 20. des, 2012, 22:03Hei og velkommen til forumet, Rezso! Håper du trives her og at vi får se mere til deg fre,over. Som Skarpen sier, det er bare å spørre hvis man lurer på noe.Takker Miles, Jeg elsker forumet her, og har siden jeg joina, fått meg fire veldig gode venner Min elskede Rayne. Og så tilbringer jeg litt tid sammen med de tre koselige furriene Sarah, Aikho og Road Dette forumet er bare fantastisk
Sitat fra: Rezso på 20. des, 2012, 22:25Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 20. des, 2012, 22:03Hei og velkommen til forumet, Rezso! Håper du trives her og at vi får se mere til deg fre,over. Som Skarpen sier, det er bare å spørre hvis man lurer på noe.Takker Miles, Jeg elsker forumet her, og har siden jeg joina, fått meg fire veldig gode venner Min elskede Rayne. Og så tilbringer jeg litt tid sammen med de tre koselige furriene Sarah, Aikho og Road Dette forumet er bare fantastisk pass deg for de 3 fursene, de biter!
Hey du Sorry for at jeg ikke har sagt det tidligere, men velkommen Er ganske treg av meg om man kan si det slikt Men det er bra at du koser deg her da -klem fra Aslan