Haha, jeg søkte på dette, men fant ikke noe emne om dette
Er det faktisk et emne her om det, så vis meg til det!
I denne leken, så skal du si hva du vil ha av
nødt eller sannhet. Nødt: er en utfordring som du er nødt til å gjøre. Sier du at du vil ha en nødt, så kan neste person som poster gi deg en utfordring du må gjøre. Gjør det med eller uten vitner, det er opp til deg. Gjerne dokumenter det ved å filme deg selv mens du gjør det. Det er valgfritt hvordan du utfører nødten din.
Sannhet: er rett og slett bare spørsmål og svar. Sier du at du vil ha en sannhet, så kan neste person som poster stille deg et spørsmål. Spørsmålet må du svare med sannheten. Så hvis du ikke ønsker veldig personlige spørsmål, som "Hvem liker du?", "Hva syns du om -" eller lignende spørsmål, så sier du ifra at du ikke ønsker personlige spørsmål.
_____________________________________________________________________________________
REGLER:1. Ingen banning. Hold tråden ren.
2. Det er ikke nødvendig å dokumentere nødten du fikk. Jeg vil ikke ha noen krangel om slikt.
3. Ikke troll, post ordentlige svar og oppfør deg. Poster som "Jeg utfordrer deg til å bli astronaut
" vil bli ignorert.
4. Får du et spørsmål du absolutt ikke vil svare på, så kan du la være. Husk at du skriver i din neste post at du ikke ønsker slike spørsmål, så slipper det å skje flere ganger.
5. Følg standard forumregler og post enkle poster. Ikke post flere ganger rett etter hverandre for å få oppmerksomhet.
_____________________________________________________________________________________
Såh, da er det bare å poste ivei!
Prøv å gi en nødt eller sannhet til en person som har postet tidligere mens du selv poster, slik at alle får det de ønsker! Har du forslag til flere regler enn disse, så er det bare til å skrive det her.
Da starter jeg med å si: Jeg vil ha en
nødt!