Skrevet av Emne: søker furry friends  (Lest 2043 ganger)

raphael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
  • who ?
    • Vis profil
søker furry friends
« på: 29. okt, 2012, 14:50 »
hello everyone eg e en svart søt dingo som søker furry friends og lurer på om nokken som e fra bergen men uansett så søker e furry friends som elsker å gå rundt med fursuits  [w-cool] [w-happy]
my pain turned to sadness and my sadness to anger. My anger grew into hate and i have forgotten how to love...

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: søker furry friends
« Svar #1 på: 29. okt, 2012, 14:58 »
hei ^^

velkommen til forumet, jeg er fra Bergen og liker å fursuite :3

/liker ikke Bergen like godt da men.. også er det et par flere her som fursuiter her ^^

raphael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
  • who ?
    • Vis profil
Sv: søker furry friends
« Svar #2 på: 29. okt, 2012, 15:18 »
 [w-happy]
my pain turned to sadness and my sadness to anger. My anger grew into hate and i have forgotten how to love...

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: søker furry friends
« Svar #3 på: 29. okt, 2012, 16:40 »
Hei Spikes.
Kanskje fortelle litt om deg selv.
F.eks. Alder, hobbier (furry og nonfurry), interesser innenfor fandommen og hvordan du fant ut om furry fandommen.

Dog for sikkerhetsskyld. Det er begrenset hvor mange og hvor ofte det fursuites i miljøet :)
Men vi har folk i området som er innenfor fandommen og som er interessert i fursuit.

raphael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
  • who ?
    • Vis profil
Sv: søker furry friends
« Svar #4 på: 30. okt, 2012, 08:16 »
Takk for tipset  [w-happy] [w-happy]
my pain turned to sadness and my sadness to anger. My anger grew into hate and i have forgotten how to love...

raphael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
  • who ?
    • Vis profil
ønsker furry friends
« Svar #5 på: 30. okt, 2012, 13:32 »
hei igjen hvis nokken lurer så er jeg fortsatt en søt dingo og alt det der men så hvar det nokken som lurte på hvilke interesser jeg har så er det å tegne manga,furry og dyr og jeg liker å fursuite rundt og håper noen på norwegian paws har samme interesser som meg. [w-happy] [w-wink] og ps GO! furrys  :P [ureshii]
my pain turned to sadness and my sadness to anger. My anger grew into hate and i have forgotten how to love...

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: ønsker furry friends
« Svar #6 på: 30. okt, 2012, 15:27 »
-Snippeh, trådene ble satt sammen-
Velkommen til forumet :P
« Siste redigering: 30. okt, 2012, 19:06 av kazookie »