Så... mitt første innlegg, også en sannsynlig også mitt siste, om hva jeg gjør viser seg å være en dårlig ide...
Jeg er... Arko... eller Riveter Skryd som vanligvis er mitt anonyme navn... i første omgang tenker jeg ikke å henvise til noen andre sider, jeg har brukt.
Hovedsakelig hvorfor jeg startet dette er jeg trenger å møte noen folk som, jeg kan ha en samtale med, rundt min egen alder (Noe jeg ikke kan si jeg er usikker på jeg kommer til å finne her.)
Jeg er 19 år og det i seg selv får dette til å føles merkelig, men igjen fordelen med å være anonym, jeg kan forsvinne om det kommer til det ^^
Som hobby driver jeg med ting som fotografering, redigering og grafisk tegning... og ingen av dem er jeg særlig god i, så det er perfekt. Jeg har dysleksi så... ikke forvent at jeg pirker på folks feil stavelser (Siden jeg ikke kommer til å merke dem.) og vennligst ikke pirk på min... jeg har hat 13 med skole gjort det fra før og trenger ikke flere...
Hva annet... Vel jeg driver også med "Konstruktiv skriving." <--- Et ord jeg kom på selv siden jeg fant ingen bedre ord på det... Det innebærer ikke noe mer komplisert enn at jeg skriver historier på fritiden ^^
Jeg er student... eller lærling avhengig av hva du foretrekker å kalle det...
Det er det meste vært å forklare om meg i første omgang...
Em... Om det er noe relevant informasjon jeg burde fortalt, vennligst fortell meg, siden jeg er ALTFOR ny på forum... thing.
Send meg en e-post: skrydarko@gmail.com
Eller søk den samme epost adressen på skype ^^ (Men informer meg først jeg får allerede mye spam fra dA.)