Skrevet av Emne: Hey...  (Lest 6288 ganger)

Arko

• Fur
  • *
    • Vis profil
Hey...
« på: 28. okt, 2012, 19:38 »
Så... mitt første innlegg, også en sannsynlig også mitt siste, om hva jeg gjør viser seg å være en dårlig ide...

Jeg er... Arko... eller Riveter Skryd som vanligvis er mitt anonyme navn... i første omgang tenker jeg ikke å henvise til noen andre sider, jeg har brukt.

Hovedsakelig hvorfor jeg startet dette er jeg trenger å møte noen folk som, jeg kan ha en samtale med, rundt min egen alder (Noe jeg ikke kan si jeg er usikker på jeg kommer til å finne her.)

Jeg er 19 år og det i seg selv får dette til å føles merkelig, men igjen fordelen med å være anonym, jeg kan forsvinne om det kommer til det ^^
Som hobby driver jeg med ting som fotografering, redigering og grafisk tegning... og ingen av dem er jeg særlig god i, så det er perfekt. Jeg har dysleksi  så... ikke forvent at jeg pirker på folks feil stavelser (Siden jeg ikke kommer til å merke dem.) og vennligst ikke pirk på min... jeg har hat 13 med skole gjort det fra før og trenger ikke flere...

Hva annet... Vel jeg driver også med "Konstruktiv skriving." <--- Et ord jeg kom på selv siden jeg fant ingen bedre ord på det... Det innebærer ikke noe mer komplisert enn at jeg skriver historier på fritiden ^^

Jeg er student... eller lærling avhengig av hva du foretrekker å kalle det...
Det er det meste vært å forklare om meg i første omgang...

Em... Om det er noe relevant informasjon jeg burde fortalt, vennligst fortell meg, siden jeg er ALTFOR ny på forum... thing.
Send meg en e-post: skrydarko@gmail.com
Eller søk den samme epost adressen på skype ^^ (Men informer meg først jeg får allerede mye spam fra dA.)

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
Sv: Hey...
« Svar #1 på: 28. okt, 2012, 20:02 »
får håpe at dette ikke blir ditt første og siste innlegg :) alle er altids velkommen her og vi er en grei gjeng :) hadde vært kult å sett hva du skriver om en dag  :D

men får bare ønske deg velkommen og lykketil videre!  :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

Morisith

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Furiffic
« Svar #2 på: 29. okt, 2012, 03:57 »
hei hei =D eg skulle bare skrive ett, kanskje to innlegg, men no har eg blitt en skikkelig innlegg stalker som blander meg i alt ^-^;
Så velkommen :D Eg e forresten 21.. men eg har ikke insett det ennda xD tegner også, masse på morro skyld da eg valgte å ikke ta en videre kreativ utdanning og heller bli lærer (men eg skal ikke pirke på noe rettskriving her nei :D)
Eg prøver å komme igang igjen men å skrive men klarer det ikke, kanskje du har noen tips til meg :P

Seinos

• Aktiv Fur
  • **
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29. okt, 2012, 07:47 »
Hei hei ^^ Du er alltids velkommen her c:
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

ToraLily

• Über Fur
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
« Svar #4 på: 29. okt, 2012, 11:24 »
VELKOMMEN!!!!!!  [smile] [smile] [smile] [smile]

Arko

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 29. okt, 2012, 20:21 »
får håpe at dette ikke blir ditt første og siste innlegg :) alle er altids velkommen her og vi er en grei gjeng :) hadde vært kult å sett hva du skriver om en dag  :D

men får bare ønske deg velkommen og lykketil videre!  :)

Jeg takker så mye ^^ Så langt føler jeg meg vel tatt imot.^^ Jeg har ikke vraket dette ennå så, jeg har blitt lenger enn hva jeg forventet  :-\
Em... Det er ikke umulig at jeg før eller siden publiserer noe jeg har skrevet på nettet, men jeg vet ikke ennå. Først må jeg finne en historie jeg faktisk er noe fornøyde med ^^

VELKOMMEN!!!!!!  [smile] [smile] [smile] [smile]

Takker ^^

hei hei =D eg skulle bare skrive ett, kanskje to innlegg, men no har eg blitt en skikkelig innlegg stalker som blander meg i alt ^-^;
Så velkommen :D Eg e forresten 21.. men eg har ikke insett det ennda xD tegner også, masse på morro skyld da eg valgte å ikke ta en videre kreativ utdanning og heller bli lærer (men eg skal ikke pirke på noe rettskriving her nei :D)
Eg prøver å komme igang igjen men å skrive men klarer det ikke, kanskje du har noen tips til meg :P

Jeg kan se det xD fr adet faktumet at du har nesten 60 innlegg. ^^
huh ^^ Jeg er ikke den eneste som har en personlighet som ikke passer alderen min ^^ "Voho."
Kreative lederutdannelser er overvurdert, min filosofi mener at så lenge vi er fornøyd med hva vi gjør uten å skade andre, gjør vi det riktige for oss selv ^^
Glad at det finnes en lærer som ikke pirker på hva jeg skriver ^^ (Noe jeg også er veldig teaknemlig for.)
Klart ^^ Jeg elsker historier og forfatter i alle former... (mer eller mindre) Jeg hjelper hjerne med hva nå som er problemet ^^ Tatt i betraktning det er noe jeg kan hjelpe med. ^.^;

Hei hei ^^ Du er alltids velkommen her c:

Takker så mye ^^

Redigert av Administrator grunnet unødvendig dobbelposting.
« Siste redigering: 31. okt, 2012, 15:29 av Baby Spike »

Caeruz

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. okt, 2012, 20:51 »
Hyggelig å høre at det er flere som skriver... Velkommen hit  [w-happy] Håper du vil trives  [w-wink]
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Delta Shepherd

• Overaktiv Fur
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29. okt, 2012, 22:55 »
Hei og velkommen  [ureshii] Håper du kommer til å trives her ^^
Steam: Frostgauge
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Arko!
« Svar #8 på: 31. okt, 2012, 15:42 »
Hei og velkommen til forumet, Arko! Håper du trives her, og at vi kommer til å se litt flere innlegg i fra deg her fremover. Bare å si i fra hvis du skulle ha noen spørsmål!

Av nysgjerrighet, har du noen fursona enda?

Arko

• Fur
  • *
    • Vis profil
Sv: Velkommen Arko!
« Svar #9 på: 31. okt, 2012, 20:34 »
Hei og velkommen til forumet, Arko! Håper du trives her, og at vi kommer til å se litt flere innlegg i fra deg her fremover. Bare å si i fra hvis du skulle ha noen spørsmål!

Av nysgjerrighet, har du noen fursona enda?

Jeg takker så mye for velkomsten ^^ Jeg føler meg veldig velkomne allerede.
Det er alltids noe jeg ikke forstår med forumer som jeg skulle blitt undervist i, men jeg kan operere en 4*4 aksess robot, jeg burde klare å finne ut hvordan et forum skall brukes ^^;

Jeg har mer eller mindre... Jeg har Riveter Skryd og Arko... Lit avhengig av hvor jeg er, etter hvor jeg bruker dem...

Morisith

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Furiffic
« Svar #10 på: 01. nov, 2012, 03:39 »

huh ^^ Jeg er ikke den eneste som har en personlighet som ikke passer alderen min ^^ "Voho."
Kreative lederutdannelser er overvurdert, min filosofi mener at så lenge vi er fornøyd med hva vi gjør uten å skade andre, gjør vi det riktige for oss selv ^^
Glad at det finnes en lærer som ikke pirker på hva jeg skriver ^^ (Noe jeg også er veldig teaknemlig for.)
Klart ^^ Jeg elsker historier og forfatter i alle former... (mer eller mindre) Jeg hjelper hjerne med hva nå som er problemet ^^ Tatt i betraktning det er noe jeg kan hjelpe med. ^.^;

60.. Aida xD jaja, no har eg ennda flere XD eg e den siste som har svart på 6-7 forskjellige innlegg no^^;  Eg tenkte mer det at eg har vanskeligheter med å tegne for penger, så å  gjøre det på langtidsbasis e som å be om dårlig økonomi. Eg like stødige forhold, ka e vel mer stødig enn en skoledag, med skoleferie og skole lønn? xD og så for eg uforutsigbarhet med å jobbe med unger og. Har veldig lyst til å undervise i Håndtverk, men tror eg skal få det til siden eg tok vgs i søm og tegning :) Ser bare ikke behover for å ta kunstuniversitet. Bare masse pengesløs i mitt syn.
Og er godt mulig du kan hjelpe meg med historiene :) Eg sitter ganske ofte fast, og da kan eg jo gjerne be om ditt inblikk på ka som hadde vært en bedre måte å skrive det på :P Når det kommer til gramatikk og stavelser så har vi jo programmer til å rette det :P

Og antar du er skolelei? Du e vel ferdig med VGS no e du ikke? (tenkte på 19. då eg var ferdig nor eg tok første året om igjen ^~^)

Arko

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. nov, 2012, 20:56 »

60.. Aida xD jaja, no har eg ennda flere XD eg e den siste som har svart på 6-7 forskjellige innlegg no^^;  Eg tenkte mer det at eg har vanskeligheter med å tegne for penger, så å  gjøre det på langtidsbasis e som å be om dårlig økonomi. Eg like stødige forhold, ka e vel mer stødig enn en skoledag, med skoleferie og skole lønn? xD og så for eg uforutsigbarhet med å jobbe med unger og. Har veldig lyst til å undervise i Håndtverk, men tror eg skal få det til siden eg tok vgs i søm og tegning :) Ser bare ikke behover for å ta kunstuniversitet. Bare masse pengesløs i mitt syn.
Og er godt mulig du kan hjelpe meg med historiene :) Eg sitter ganske ofte fast, og da kan eg jo gjerne be om ditt inblikk på ka som hadde vært en bedre måte å skrive det på :P Når det kommer til gramatikk og stavelser så har vi jo programmer til å rette det :P

Og antar du er skolelei? Du e vel ferdig med VGS no e du ikke? (tenkte på 19. då eg var ferdig nor eg tok første året om igjen ^~^)

Jeg får flere innlegg også ^^ for noe som originalt så ut som en horrible ide, må jeg si jeg er blitt lit avhengig av dette ^^
 [eek] En kunstner som ikke tegner for penger!!! Du er nå min offisielle helt! (Jeg er seriøs) De fleste som er gode kunstnere jeg kjenner til, eller har kjent enten tegner for penger, eller for berømmelse... jeg mener hva er poenget? (Også som en side note... jeg fant tegningene dine ^^ OG DU ER FANTASTISK!!!) Jeg er sikker på at du kan bli en fantastisk kunst/håndverk lærer. (Om du ikke er det allerede.)

Jeg vill gjerne lese noe av det du har skrevet!!! Og selvfølgelig vil jeg "prøve" å hjelpe der jeg kan ^^

Og... jeg er ferdig med VGS. Jeg er i læra som industri teknikker, ^^ VERDENS BESTE JOBB!!! og jeg kan ikke si jeg noen sine ble skole lei på videregående, jeg elsket skolen jeg gikk på og faget jeg tok var helt perfekt for meg ^^

Chimchar582

• Senior Fur
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. nov, 2012, 18:40 »
:3 hellu
Vet hvordan du har det med dykleksi. skjøl har jeg dykleks X3 men men. :3. du venner det til retting av det eter vært
« Siste redigering: 20. nov, 2012, 18:47 av Chimchar582 »
tsuna ^^

Zaty

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. nov, 2012, 15:18 »
Heisann Arko! Velkommen til Norwegian Paws!
Slå deg ned, finn deg noe å drikke, og kos deg med forumet! :) Dysleksi går helt fint, vi er veldig forståelsesfulle furs!

Hadde vært kult å få se fursonaen din en eller annen gang! :D Cheers!

Klikketiklikk :D

passera

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. nov, 2012, 15:30 »
hehe velkommen og håper på flere og flere innleg   [smile]

NamNam

• Aktiv Fur
  • **
  • Meow.
    • Vis profil
« Svar #15 på: 23. nov, 2012, 16:05 »
Velkommen. ^^ Hyggelig med nye furrs. ^..^~~

Noe mer du vil fortelle om fursonaen? :3
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.

Chimchar582

• Senior Fur
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
« Svar #16 på: 24. nov, 2012, 16:35 »
Heisann Arko! Velkommen til Norwegian Paws!
Slå deg ned, finn deg noe å drikke, og kos deg med forumet! :) Dysleksi går helt fint, vi er veldig forståelsesfulle furs!

Hadde vært kult å få se fursonaen din en eller annen gang! :D Cheers!
det er faktisk sant det de sier X3 de fårstår veldig mye hva du sikriver euanset om du har dykleksi ... de får står nesten altid hva eg skriver
tsuna ^^