Det jeg mener er at det er unødvendig med TRE emner om ETT tema, nemlig hvordan du har det.
Uansett, en negativ post i ny og ne burde du klare å ignorere. Samme med alle andre, egentlig. Om du ikke klarer negative poster, ikke gå inn på "KLAGEMUREN" eller "DIN STATUS", eller Internet at all. Jeg er enig, det er mye negativitet, men det trengs ikke enda et emne bare for å fortelle om at man har kjøpt seg en ny bil, eller noen har gifta seg, eller at man har blitt tante eller onkel. Det kan man pent klare å skrive i "Din Status", og det har de fleste klart å gjøre fra før uansett.
Det eneste positive (sånn kjempenaice) for meg som har skjedd i dag er at jeg har stekt en pizza som jeg foreldra mine og jeg koste oss med i kveld. //INGEN BRYR SEG// + at det kunne jeg skrevet ganske uhemmet i "Din status" om jeg følte det var viktig å fortelle resten av verden.
Og som Zoxeb sier, hva er "din status" da? "din negative status" eller "din nøytrale status"? Man trenger ikke et "DIN SUPERHAPPYE GLAE STATUS YAY", et "din nøytrale status" og et "Skriv hvor jævlig dagen din har vært status"-emne. I mitt hode blir det rotete og unødvendig, spessielt når alt kunne vært smelta sammen i et enkelt emne.
Jeg sier bare min mening, that's all.