Skrevet av Emne: Den Glade Status  (Lest 7236 ganger)

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
Den Glade Status
« på: 19. okt, 2012, 21:20 »
I det siste, så virker deg for meg som at det har blitt mer negativitet i forumet, vet ikke om at det er fordi det er mørkt og dystert ute siden det er høst, eller om det er en super-skummel-super-stor-super-kanin som skremmer vettet av folk og smitter over negativitet.

Anyhow, vil at dette skal være en plass der det BARE skal skrives om hyggelige ting, slik som fks: du har kjøpt deg bil, hest, hus etc, eller du har blitt onkel, tante, noen i familien har blitt gift. bare slike ting, ting som rett og slett gjør deg glad :D

vil ikke se noen form for negativitet her, dette kan gjøres over på klagemuren :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

Zoxeb

• Gjest
Sv: Den Glade Status
« Svar #1 på: 19. okt, 2012, 21:23 »
Så hva skal din status være da? Den nøytrale status ._.

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. okt, 2012, 21:47 »
Nå har vi 3 status emner.

Unødvendig, imo.

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. okt, 2012, 21:48 »
men alle har negative emner i seg, slik jeg ikke vil se

Six

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. okt, 2012, 21:52 »
Kommer det alltid til å være.

Din status er for Din status. Klagemuren er for klaging. Det burde holde i store dunger.

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. okt, 2012, 22:08 »
Kommer det alltid til å være.

Din status er for Din status. Klagemuren er for klaging. Det burde holde i store dunger.

sigh..

Velvian

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. okt, 2012, 22:11 »
Glad status, jeg får lønning om et par dager =D

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #7 på: 19. okt, 2012, 22:12 »
Syns d va en ganske go ide æ  : )

Gla status: Spist popcorn ^^ <3 [cool]

Snoowfiee

• Senior Fur
  • Let it be
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. okt, 2012, 22:16 »
Som sagdt synes jeg også det var en god ide =D
 Selvom det ikke har vært den beste dagen idag, er jeg glad for at jeg fikk konsertbiletter i posten og skal nå reise om få dager < 3 også er det jo helg ^^

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #9 på: 19. okt, 2012, 22:20 »
slikt jeg vil se! :D

Delta Shepherd

• Overaktiv Fur
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. okt, 2012, 22:26 »
Kjørte traktor idag. Endelig fikk jeg leve livet som en bonde for en god stund :'D
Steam: Frostgauge
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Zoxeb

• Gjest
« Svar #11 på: 19. okt, 2012, 22:52 »

Du er 19 år, slikt burde ikke du bry deg om ;)

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. okt, 2012, 23:22 »

Du er 19 år, slikt burde ikke du bry deg om ;)

og hvorfor ikke det ? :p

Six

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. okt, 2012, 00:43 »
Det jeg mener er at det er unødvendig med TRE emner om ETT tema, nemlig hvordan du har det.

Uansett, en negativ post i ny og ne burde du klare å ignorere. Samme med alle andre, egentlig. Om du ikke klarer negative poster, ikke gå inn på "KLAGEMUREN" eller "DIN STATUS", eller Internet at all. Jeg er enig, det er mye negativitet, men det trengs ikke enda et emne bare for å fortelle om at man har kjøpt seg en ny bil, eller noen har gifta seg, eller at man har blitt tante eller onkel. Det kan man pent klare å skrive i "Din Status", og det har de fleste klart å gjøre fra før uansett.

Det eneste positive (sånn kjempenaice) for meg som har skjedd i dag er at jeg har stekt en pizza som jeg foreldra mine og jeg koste oss med i kveld. //INGEN BRYR SEG// + at det kunne jeg skrevet ganske uhemmet i "Din status" om jeg følte det var viktig å fortelle resten av verden.

Og som Zoxeb sier, hva er "din status" da? "din negative status" eller "din nøytrale status"? Man trenger ikke et "DIN SUPERHAPPYE GLAE STATUS YAY", et "din nøytrale status" og et "Skriv hvor jævlig dagen din har vært status"-emne. I mitt hode blir det rotete og unødvendig, spessielt når alt kunne vært smelta sammen i et enkelt emne.

Jeg sier bare min mening, that's all.

SpiceyFeline

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. okt, 2012, 00:57 »
Herregud dA. Går det ikke ann å ignorere ting om dere synes det er så fælt.

Logen Felxon

• Senior Fur
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #15 på: 20. okt, 2012, 01:03 »
Min mening mingler litt med Glow/Spicey sin,
Men jeg synes det er utroelig unødvendig å ha ett emne om klaging og ikke ha ett for positive ting,
så dermed, er jeg mer enig i at denne tråden bør eksistere enn bare en for det negative i livet.

Hva som har vært positive inflytelser på mitt humør i den siste måned: Min vovveh er i samme hus som meg.
Fikk trolig en dobbeltseng av den bedre standarden gratis fra min fatter (ny ble den kjøpt for 17k)fordi jeg hjalp ham å flytte :3

Koselig å se at det er flere som føler det er i overkant mye negativitet lagt opp til i enkelte statustråder. :S
« Siste redigering: 20. okt, 2012, 01:06 av Logen Felxon »
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Six

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #16 på: 20. okt, 2012, 01:08 »

haha xD

Logen Felxon

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #17 på: 20. okt, 2012, 01:12 »
Og for å være helt ærlig med deg Arrius, jeg blir så glad inni meg hver eneste gang jeg ser din underskrift-greie. Den bjørnen er ca hvordan de fleste folka i verden er :P VICARIOUSLY THEY, LIVE TO WATCH THINGS DIE, FROM A DISTANCE!!!! :P
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Logen Felxon

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #18 på: 20. okt, 2012, 01:18 »

Å ignorere noe som er fælt er jo fucked up om du spør meg.

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. okt, 2012, 01:24 »
Det jeg mener er at det er unødvendig med TRE emner om ETT tema, nemlig hvordan du har det.

Uansett, en negativ post i ny og ne burde du klare å ignorere. Samme med alle andre, egentlig. Om du ikke klarer negative poster, ikke gå inn på "KLAGEMUREN" eller "DIN STATUS", eller Internet at all. Jeg er enig, det er mye negativitet, men det trengs ikke enda et emne bare for å fortelle om at man har kjøpt seg en ny bil, eller noen har gifta seg, eller at man har blitt tante eller onkel. Det kan man pent klare å skrive i "Din Status", og det har de fleste klart å gjøre fra før uansett.

Det eneste positive (sånn kjempenaice) for meg som har skjedd i dag er at jeg har stekt en pizza som jeg foreldra mine og jeg koste oss med i kveld. //INGEN BRYR SEG// + at det kunne jeg skrevet ganske uhemmet i "Din status" om jeg følte det var viktig å fortelle resten av verden.

Og som Zoxeb sier, hva er "din status" da? "din negative status" eller "din nøytrale status"? Man trenger ikke et "DIN SUPERHAPPYE GLAE STATUS YAY", et "din nøytrale status" og et "Skriv hvor jævlig dagen din har vært status"-emne. I mitt hode blir det rotete og unødvendig, spessielt når alt kunne vært smelta sammen i et enkelt emne.

Jeg sier bare min mening, that's all.

hvorfor ikke, hvorfor kan man ikke ha en tråd hvor man kan dra for å dra litt på smilebandet, det med at du spiste pizza og koste deg med foreldra dine synst jeg hørtes kjempetrivelig ut, DET er noe jeg bryr meg om, ikke slik som dette: "Egentlig vil jeg legge meg no, men da står jeg opp like 4 om mårran, også sovner jeg senere på ettermiddagen :V Gahhh" eller "hater at jeg ikke er trøtt når jeg egentlig må sove xD" :p det tror jeg heller ikke hører til i klagemuren, men men. l

liker å se at andre har det bra, å skrive ting og hjelpe folk slik at de får et smil om munnen og kansje få de til å le er mye morsommere en å lage depprisjon og elendighet.

jeg sier ikke at jeg har et perfekt liv, men så liker jeg heller ikke å pøse ut alt som er negativt i mitt liv i et forum bare fordi jeg kan, negativiteten holder jeg mest for meg selv, også sprer jeg heller noe som er hyggelig i forumene.  :)

Og for å være helt ærlig med deg Arrius, jeg blir så glad inni meg hver eneste gang jeg ser din underskrift-greie. Den bjørnen er ca hvordan de fleste folka i verden er :P VICARIOUSLY THEY, LIVE TO WATCH THINGS DIE, FROM A DISTANCE!!!! :P
glad u liek it :p

Logen Felxon

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Deviantart profil
« Svar #20 på: 20. okt, 2012, 04:14 »
Synes det er fint å høre på andre og hjelpe andre med problemene de har, men å bare klage for å klage er jo toppers-teit synes jeg.

Men annet enn det:
Jeg digger å spille spill/lage noe kreativt (Spesielt skrive på ett eller annet prosjekt jeg har) når jeg ikke får sove. For da spiller jeg enten meg i søvne eller skriver meg i søvne. Selv om jeg er drittrett all da taim når jeg spiller/skriver så er det kjempegodt synes jeg :3

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #21 på: 20. okt, 2012, 10:13 »

Glaad statuus  :D

Wolfglow:  Bare godta d please  ; ) Go with the flow  ^^ Om du ikke liker noe nytt ikke komenter, om du vil komentere gjør det via notes.

Arrius

• Hyperaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. okt, 2012, 11:39 »
Synes det er fint å høre på andre og hjelpe andre med problemene de har, men å bare klage for å klage er jo toppers-teit synes jeg.

Men annet enn det:
Jeg digger å spille spill/lage noe kreativt (Spesielt skrive på ett eller annet prosjekt jeg har) når jeg ikke får sove. For da spiller jeg enten meg i søvne eller skriver meg i søvne. Selv om jeg er drittrett all da taim når jeg spiller/skriver så er det kjempegodt synes jeg :3
yup, forstår ikke hvorfor det er bedre å klage en å få noen til å smile :p

Glaad statuus  :D

Wolfglow:  Bare godta d please  ; ) Go with the flow  ^^ Om du ikke liker noe nytt ikke komenter, om du vil komentere gjør det via notes.

Akkurat, har de ikke noe positivt å komme med, så kan de enten slenge det på klagemuren, eller ikke si noe i det heletatt ;)

Zoxeb

• Gjest
« Svar #23 på: 20. okt, 2012, 11:49 »
Men da kan vi jo bare stenge din status siden den er helt unødvendig. Siden vi nå har ett negativt og ett positivt (selv om jeg synes det er utrolig teit å ikke kunne ha alle statustinga i en tråd fordi noen ikke tåler negativitet. BUHU).

felixcani

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
« Svar #24 på: 20. okt, 2012, 12:11 »
Men da kan vi jo bare stenge din status siden den er helt unødvendig. Siden vi nå har ett negativt og ett positivt (selv om jeg synes det er utrolig teit å ikke kunne ha alle statustinga i en tråd fordi noen ikke tåler negativitet. BUHU).

Det er ikke det at vi ikke tåler  ; ) Er bare det at noen folk er litt lei det konstante negative her "Mamma og pappa suger, jeg har det så jævlig, vil bare døø etc."

Så ja litt avveksling er bra.