No har eg endelig fått begynnt ordentlig på fursuit hodet mitt
begynte på selve suiten for lenge siden, men klarte aldri helt å begynne på hodet, men no e eg igang.
Tenkte å lage med resin mass, først trodde eg at resin (hardpiks) kom til å koste meg 2000kr, men det var for 3liter. eg får en fjerdedel, så litt under en liter, for 300,- Så begynner med det
No har eg laget mestedelen av suiten, bortsett fra armene, og nedre delen av beina. Må også fikse sømmene oppe i skuldrene da suiten ble for lang i forhold til høyden min. Men vi funner ut av det
Men med masken så brukte eg en maskebase i papp fra panduro, + blomsterskum (det grønne) og har nå lagt gips oppå der igjen. Ikke helt ferdig å utforme hodet med gips, men neste steg blir da latex avstøpning og så resin base avstøpning av den igjen
lurte på om det var interesse for at eg skulle poste bilder når eg gikk gjennom stegene og laget masken + resten av suiten?
Hittil, ink latex og bestilt resin har masken kostet meg 690,-
da er det tennene, nesen og pelsen igjen hehe (øynene er og resin). Men tror nok den blir litt billigere enn de 4000,- eg betalte for en ferdig maske ja