Om dere ser noen gramatiske feil i d jeg har skrevet eller no slikt så bare si ifra ; )
Veldig nice skrevet
Er en stund siden jeg leste kapittel 1 så tok litt å tid å komme inn i det igjen, spesielt med alle navnene 
Noe jeg la merke til var replikkene, selv bruker jeg linjeskift for hver ny person som snakker, det gjør det litt mer oversiktilig etter min mening. En annen filleting er at Rüdes navn ble skrevet "Rüd" første gangen, sikkert bare en liten glipp

Men var mange navn og holde styr på her, kanskje noe du børe tenke på. Kan også bare være meg som ikke husket så mye fra kapittel 1 
Uansett, liker dette! Fortsett å skriv 
Hehe : P Kan skrive opp her hvem soim er hvem Maybe ^^
(Skrevet i timen idag... Derp så fikk ikke gjort det sånn helt superperfekt for ja sku tross alt "gjøre" andre ting åsså) Men linjeskift hørtes ut som noe ja

Skal edite d ^^ Men tusen tusen takk for
Alle er Anthroer med mindre de sier de er noe annet
Miki: Hovedkarakteren vår. Han er en 18 år gammel Ulv
Mori: Mikis lillesøster på 8 år.
Isai: En 14 år gammel menneskejente de møtte på veien som de senere finner ut av er et resultat av ulovelig eksprimentering som gjør at hun blir til en katt.
Bron: Oksen de møter når de først går inn i et hus i smuget.
Aza: Faren til Mori og Miki
Imani: En Karakal som Miki og Mori møter i huset i smuget
Rüde: Bull terrier som er i samme rom som Imani når vi først møter han
Genetica: En grupppe mennesker som eksperimenterer med ulovelig genmanipulasjon.
Navnebetydninger:
Imani: Håp, tro på Swahili
Aza: Den sterke,kraftfulle. på Swahili
Rüde: Betegnelsen på en hannhund på tysk
Mori: Skog på Japansk
P.S Litt feedback ens hadde vært fint. Hvilken del likte du, hva likte du ikke. Er det noe jeg kunne gjort annerledes ?