Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
Har utrolig mye lekser for tida, but I guess that is Almen On the other hand, jeg driver å planlegger helga, gleder meg veldig atm
Sitat fra: Khalen på 20. sep, 2012, 21:49Har utrolig mye lekser for tida, but I guess that is Almen On the other hand, jeg driver å planlegger helga, gleder meg veldig atm Jeg har nesten aldri lekser... fordi jeg gjør dem på skolen som oftest.. <_< går almen jeg og.Jeg skjønner ikke hvorfor det andre emnet ble lukka, er det noe grunn?
Sitat fra: wolfglow på 20. sep, 2012, 21:57Sitat fra: Khalen på 20. sep, 2012, 21:49Har utrolig mye lekser for tida, but I guess that is Almen On the other hand, jeg driver å planlegger helga, gleder meg veldig atm Jeg har nesten aldri lekser... fordi jeg gjør dem på skolen som oftest.. <_< går almen jeg og.Jeg skjønner ikke hvorfor det andre emnet ble lukka, er det noe grunn?Tror de nådde grensen for antall sider, men er ikke sikker:P
cant.. wait.. http://p3.no/filmpolitiet/2012/09/splitter-ny-hobbit-trailer-ute-na/
Så var det ut for å fly da. Det er man jo ikke nødvendigvis så begeistra for..
Vært på skoletur. Trenger jeg si mer enn det? ^
HEEEEELGparkerte lastbiln for 30 min siden og sitter og lesere igjennom utallige poster på mange forums.morro når en glemmer og ta med laderen til pc en.