Skrevet av Emne: Deltagere på furmeets i Oslo  (Lest 23916 ganger)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Deltagere på furmeets i Oslo
« på: 04. sep, 2008, 01:11 »
(Lurte på om jeg skulle poste dette i Bakrommet eller i Furmeet underforumet, men lar tråden være her foreløpig.)

Jeg bare lurer, hvem her på forumet er det som (generelt) har mulighet til å være med på furmeets i Oslo området? Dette er greit å vite slik at man vet hvem man eventuelt må/kan spørre direkte om de ønsker å være med (som av og til kan være nødvendig særlig blant de mindre aktive rufsene - de som hverken tilbringer særlig tid her på forumet eller på LiveJournal og av den grunn ikke alltid får oppdatert seg på hva som skjer).

Det er ikke alltid like lett å holde oversikten, og alltid dumt å ekskludere noen.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #1 på: 04. sep, 2008, 07:16 »
Jeg og Joon har jo mer eller mindre mulighet når det ikke kommer no annet i veien :P

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #2 på: 04. sep, 2008, 10:10 »
meg og fangz vet dere jo kan komme. ^^
Så sant vi har tid og penger. :P

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #3 på: 04. sep, 2008, 11:22 »
meg og fangz vet dere jo kan komme. ^^
Så sant vi har tid og penger. :P

mener vel hvis vi har penger OG du ikke har latt sjefen din lure deg til å jobbe noe helt insane timer :P hehe

 [laugh]

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #4 på: 04. sep, 2008, 13:48 »
Nå som jeg ikke lengre bor i Halden er nok Oslo meeets utenfor min rekkevidde.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #5 på: 04. sep, 2008, 15:03 »
Jeg har mulighet til å være med, bor i Lier-områdene, bruker alt fra 30min til 1 time for å få meg selv inn til oslo, spørs litt på hva jeg tar av kjøretøy :P

Har tid i de fleste helgene.. og muttern/fattern sponser meg litt med penger hvis jeg trenger  [laugh]

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #6 på: 04. sep, 2008, 16:09 »
Jeg kan nå fram nå og da, tar bare 2 og en halv-time eller maybe 3 til og komme til Oslo med tog.

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #7 på: 04. sep, 2008, 18:00 »
Jeg har (generellt sett ;3) muligheter for å være med på furmeets i Oslo
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #8 på: 04. sep, 2008, 23:09 »
Hva pusen sa.
Why wasn't I informed?

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #9 på: 05. sep, 2008, 15:45 »
et spørsmål, har hørt at man kan bli sendt hjem eller bli kjørt hjem av purken hvis du er ute etter et spesielt tidspunkt for alle som er under 18 år,,, er dette bare tull ? eller sender/kjører purkern meg hjem hvis jeg skulle være ut i Oslo etter det spesielle tidspunktet,?

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #10 på: 05. sep, 2008, 17:44 »
et spørsmål, har hørt at man kan bli sendt hjem eller bli kjørt hjem av purken hvis du er ute etter et spesielt tidspunkt for alle som er under 18 år,,, er dette bare tull ? eller sender/kjører purkern meg hjem hvis jeg skulle være ut i Oslo etter det spesielle tidspunktet,?

Jeg har ikke hørt om noe slikt.. Jeg har hørt om denne "Hjem for en 50-lapp" saken, men tror muligens ikke den funker i Oslo - ikke at det betyr noe men..
Du kan vel saktens bli hjemkjørt av onkel hvis dem hanker tak i deg fordi du er en uoppdragen drittsekk som ikke kan loven, men om du er snill og ren og vasker pelsen bak øra så burde dem ha andre ting å ta seg til enn å kjøre deg hjem :p (Håper jeg da iaffal)
Why wasn't I informed?

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #11 på: 05. sep, 2008, 22:47 »
et spørsmål, har hørt at man kan bli sendt hjem eller bli kjørt hjem av purken hvis du er ute etter et spesielt tidspunkt for alle som er under 18 år,,, er dette bare tull ? eller sender/kjører purkern meg hjem hvis jeg skulle være ut i Oslo etter det spesielle tidspunktet,?

Jeg har ikke hørt om noe slikt.. Jeg har hørt om denne "Hjem for en 50-lapp" saken, men tror muligens ikke den funker i Oslo - ikke at det betyr noe men..
Du kan vel saktens bli hjemkjørt av onkel hvis dem hanker tak i deg fordi du er en uoppdragen drittsekk som ikke kan loven, men om du er snill og ren og vasker pelsen bak øra så burde dem ha andre ting å ta seg til enn å kjøre deg hjem :p (Håper jeg da iaffal)

 hehe ^^ vel , husker ikke helt hvor jeg har hørt det men.. tror ikke purken vil bry seg om meg i det hele tatt da ^_^ jeg er snill, og ren, og vasker pelsen bak øra :P så jeg tror ikke dem gjør noe mot meg da ^^ gidder ikke å bli kjørt hjem heller, da tar jeg heller motorsykkelen x3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #12 på: 10. sep, 2008, 08:51 »
Dude jeg går på skole like ved karljohan Design linja yeah det er rått.
Hadde rocka fulstendig å vert med på noe furmeets eller no, har aldri møtt en annen fur irl.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #13 på: 21. okt, 2008, 02:30 »
Tenkte bare jeg skulle gi dette emnet en liten bump, og gi en kort oppsummering.

De som er tilgjengelige som har vært nevnt i tråden så langt: Aurelius, Braxa, Chen, Felix, Gray Fang, Joon, Miles T.F. Baxxter, Regandor, Wolftale, Ziggy_wolf.

I tillegg vet jeg at de følgende har mulighet (i varierende grad) å delta på furmeets i Oslo: Kaine, Kal, Kentaru, Sayh, Simba, Swandog.

Si gjerne i fra om jeg har hoppet over noen. Kan også lage mer komplekse lister, skille mellom avstand og grad av tilgjengelighet, osv. Uansett, er vel ikke en så ille liste så langt! Kunne potensielt fått til en temmelig stor rufsesamling. 16 stykker, ser det ut til.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #14 på: 21. okt, 2008, 11:19 »
Umh, eg kan ikkje være med sånn regelmessig (1 gang i uken eller mer), men melder gjerne min interesse på 1 gang  i måneden/ annenhver måned/ en eller annen random måned, såfremt det blir planlagt bra, opplegget er bra og eg har tid til det. :3 Det er godt å komme seg vekk fra regn en gang iblandt. *kikke ut og lower ears* Det HØLJER ned.
Oh, og det såg ut som at folk koste seg på det forrige furmeetet, så det virker koselig ^-^

Klikketiklikk :D

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #15 på: 21. okt, 2008, 11:55 »
Bor i tønsberg, ca 1 time unna Oslo med tog..


Fortusatt at jeg blir litt bedre kjent med folk på forumet, er jeg på ingen måte fremmed for rufsetreff. :)


Det at jeg er 16 kan kanskje bli et problem, i forhold til rufser som liker seg litt pussa ute på byen, men det kan man ta som det kommer.  :P

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #16 på: 21. okt, 2008, 11:59 »

Det at jeg er 16 kan kanskje bli et problem, i forhold til rufser som liker seg litt pussa ute på byen, men det kan man ta som det kommer.  :P
Har enda ikke vært på et furmeet i Oslo hvor alkohol har vært et emne.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #17 på: 21. okt, 2008, 11:59 »
Kanskje, om det blir planlagt engang jeg har tid og når jeg har penger til det. :p Jeg er 16 og leier hybel, så ikke så mye pengz til overs. xD

Men om det blir bra organissert og støff, kan det hende jeg tar meg en tur engang i blandt. o:

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #18 på: 21. okt, 2008, 11:59 »
*raise his paw* Avholds, anyone? Eg er det hvertfall :3
Så klart, vil ikkje bry meg om andre drikker. Høhø. :3 Så lenge eg fortsatt får være kosete er nok det greit for meg. ;3

Klikketiklikk :D

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #19 på: 21. okt, 2008, 22:19 »
Zaty, er det ikke et stykke fra Bergen til Oslo?

Om man planlegger større treff som kanskje involverer overnatting og slikt så regner jeg med at antallet mulige deltagere vil stige, men om det er snakk om treff som bare varer fra ettermiddagen og litt ut kvelden så... ja.

Har vel bare vært borti to-tre rufsemøter hvor det har blitt drukket alkohol, og da har det jo vært frivillig. Er selv mer eller mindre en avholdsrev. Ikke noe problem for meg eller andre å holde seg borte fra diverse drikkesteder - finnes jo alltids McDonald's hvor man kan få slukket tørsten og henge.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #20 på: 22. okt, 2008, 11:01 »
Overnatting hm hvor  [w-happy] oh oh oh hva med en telt tur til sommern?
apropos hva med et nytt furmeet snart i Oslo?

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #21 på: 23. okt, 2008, 03:46 »
Ett stykke, joda, men har tatt meg opptil flere turer til Oslo for å møte opp til treff. Så lenge eg får ly for kvelden vil eg neppe se på det som noe problem, og hittil har det alltid vært kos å dra utenbys på ett treff. ^^,

Klikketiklikk :D

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #22 på: 23. okt, 2008, 17:56 »
Så lenge eg får ly for kvelden vil eg neppe se på det som noe problem, og hittil har det alltid vært kos å dra utenbys på ett treff. ^^,

Kjenner du noen som kan gi deg ly?

apropos hva med et nytt furmeet snart i Oslo?

Jo da, vil forhåpentligvis få til noe før neste år. Kanskje et julemeet, eller et bursdagsmeet eventuelt. Men er bare å komme med forslag eller eventuelt stelle i stand noe selv.

FoxInABox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
  • merf~
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #23 på: 24. okt, 2008, 03:46 »
Hm, ja .. bare jeg får en dato så skal jeg vel få send esken ned med fly i tide [laugh] hvis det blir overnatting så sender jeg reven også :3

.. men hei, jeg skal i militæret snart, rekrutt skolen er i oslo, så da kan jeg muligens komme på treff i helgene *yay*

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #24 på: 04. nov, 2008, 16:33 »
Har alltids muligheten jeg, bor jo ikke så langt unna. pleier å være i oslo hver 2. uke sånn ca. så skal ikke bli noe problem å komme seg dit [w-wink]
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter