Skrevet av Emne: Deltagere på furmeets i Oslo  (Lest 23914 ganger)

MouseClick

  • Gjest
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #50 på: 06. sep, 2010, 21:55 »
Som jeg skrev tidligere;
Jeg er nok med på en del meets så lenge det kommer god tid i forveien og jeg har tid. .. og penger. :3
Og evt. overnattingsmuligheter. Men tror ikke det er det værste, ettersom jeg kjenner en del i Osloområdet. x3
Har det som Puma ^^, Kan godt komme om det er planlagt i god tid. Siden jeg må ta fly for å komme meg til Oslo ^^, Men så er det det med overnatting da >.<

WolfRam

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 59
  • I'm having an awesome day, thank you;)
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #51 på: 07. sep, 2010, 12:13 »
Jeg kan nok være med hvis noen inviterer;)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #52 på: 07. sep, 2010, 13:51 »
Da gjør dere som Miles sier: "Se over FAQen og skaff tilgang til underforumet". Der blir ting meldt ifra pluss man har mulighet til å arrangere egne meets også.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #53 på: 06. okt, 2010, 18:14 »
Tenkte bare jeg skulle gi dette emnet en liten bump, og gi en kort oppsummering.

De som er tilgjengelige som har vært nevnt i tråden så langt: Aurelius, Braxa, Chen, Felix, Gray Fang, Joon, Miles T.F. Baxxter, Regandor, Wolftale, Ziggy_wolf.

I tillegg vet jeg at de følgende har mulighet (i varierende grad) å delta på furmeets i Oslo: Kaine, Kal, Kentaru, Sayh, Simba, Swandog.

Si gjerne i fra om jeg har hoppet over noen. Kan også lage mer komplekse lister, skille mellom avstand og grad av tilgjengelighet, osv. Uansett, er vel ikke en så ille liste så langt! Kunne potensielt fått til en temmelig stor rufsesamling. 16 stykker, ser det ut til.

Tipper det kunne blitt laget ett fur-con i nærheten av oslo, siden det er så lett å komme seg til der,
også på grunn av att det er hovedstedet i landet [razz]
Eg er tilgjennelig så lenge eg har penger og vet en god tid på forhånd korti det skal foregå.
så er det jo kjekt hvis det foregår i flere dager en en, siden det blir litt unødvendig å dra så langt for en dag.
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #54 på: 24. nov, 2010, 20:45 »
Som jeg skrev tidligere;
Jeg er nok med på en del meets så lenge det kommer god tid i forveien og jeg har tid. .. og penger. :3
Og evt. overnattingsmuligheter. Men tror ikke det er det værste, ettersom jeg kjenner en del i Osloområdet. x3
I second this :) Penger og tid er alfa omega.

Klikketiklikk :D

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #55 på: 24. nov, 2010, 23:04 »
Oslo ja. Så lenge det er i ferier så kan jeg lett komme meg dit, men jeg kan ikke dra fra skolen utenom. Men npr jeg kommer hjem i Mai så vil jeg ikke ha vanskeligheter med å komme meg til Oslo, så jeg blir gjerne med så lenge jeg kan!

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #56 på: 25. nov, 2010, 02:05 »
Jeg kan nok komme, om jeg har råd. Jeg har plenti av folk jeg kan sove hos i Oslo. 8D

Sarovak

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #57 på: 29. nov, 2010, 16:02 »
Bor ved Bislet og ganske interesser for å dra på furmeets :D
Men studerer jo hele tiden, så det har jo vært litt knapt med det :/

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #58 på: 29. nov, 2010, 16:50 »
Har alltids mulighet til å dra innover x3
Spørs bare på bensin og penger :P
Har ikke hatt så mye penger i det siste begrunn av Bil lappen som nettopp er tatt osv. x3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #59 på: 29. nov, 2010, 18:41 »
Jeg kan reise i sommer ned til oslo, skal på desucon og besøke en venn eller to der nede. Desucon er 26.-27.juni, som betyr at jeg sikkert er der en uke fra 25.juni c:

Og btw, da har jeg Glowfursuit, kunne vært gøy og bare møte andre rufser og si "HEJ HEJ HÄR KOMMAR JAG MED DINA MÖBLER" [w-happy]

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #60 på: 29. nov, 2010, 19:15 »
Jeg kan reise i sommer ned til oslo, skal på desucon og besøke en venn eller to der nede. Desucon er 26.-27.juni, som betyr at jeg sikkert er der en uke fra 25.juni c:

Og btw, da har jeg Glowfursuit, kunne vært gøy og bare møte andre rufser og si "HEJ HEJ HÄR KOMMAR JAG MED DINA MÖBLER" [w-happy]

fint at du får kommet deg dit da!:3 gleder meg til å få sett den :) (suiten altså,) (ska du leke svenske eller? xD)
og awsomt profilbilde foresten  [wink]   

  ønsker selv å få kommet meg ned til oslo en gang og få dratt på no furmeet :P...må mase på mamma derp..bare en venn av meg som vat at jeg er furry, hurrr...den vennen er kansje også en furry, durr...  som skal være med på desucon med meg hvis jeg får dratt dit, herp....c:
[inserts passende signatur]

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #61 på: 29. jun, 2011, 00:54 »
Hmm så lenge skole ikke er i veien og jeg har penger nok så har jeg nok muligheten for  å komme til oslo men tanke på at jeg bare bor sånn 45 min unna med tog så går det vel bra for meg å komme på furmeets :3 just tell me when  [smile]

naetaru

  • Gjest
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #62 på: 29. jun, 2011, 01:02 »
Jeg kan som regel bli med :) Bare en liten busstur fra Porsgrunn til Oslo! :)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #63 på: 29. jun, 2011, 01:14 »
øh, er nå en litt forvirra fur og temmelig ny med dette furmeet greiene, altså er det et spesielt oppsett eller rett og slett furs som møtes i oslo og må man være over 18 også bla bla bla? :3
hvis det er noe jeg muligens kunne joina hadde det vært oki, kjenner 1 fur IRL og har nå snakket med noen andre, men hadde vært gøy å møtt noen :D

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #64 på: 29. jun, 2011, 02:32 »
øh, er nå en litt forvirra fur og temmelig ny med dette furmeet greiene, altså er det et spesielt oppsett eller rett og slett furs som møtes i oslo og må man være over 18 også bla bla bla? :3

Som regel pleier rufsetreff å være med fri aldergrense, med mindre noe nevnes. De fleste treffene pleier å være i Oslo, men det er bare å organisere treff der en selv bor. Ulike åpne treff har funnet sted i hele landet.

Vi har et eget underforum med begrenset adgang som heter Furmeets, hvor treff ofte planlegges. For å få adgang der trenger man bare henvende seg til en administrator etter at man har vært litt aktiv på forumet, eller hvis man har noen som alt er "inne" som kan gå god for en.

Dette nevnes i vår FAQ, som jeg regner med at dere alle har lest.  [wink]

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #65 på: 29. jun, 2011, 04:24 »
aha :))

InnosRage

  • Gjest
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #66 på: 29. jun, 2011, 15:20 »
I kan godt bli med så lenge i får varsel på forhånd på når og kor slik at i får tid til å forberede flybilletter og andre ting  [ureshii]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #67 på: 29. jun, 2011, 16:05 »
I kan godt bli med så lenge i får varsel på forhånd på når og kor slik at i får tid til å forberede flybilletter og andre ting  [ureshii]

**peker på furmeet underforumet**

Bare skaff deg tilgang så får du varselet du trenger :)
Da kan du også holde deg oppdatert på ting som skjer ellers rundt om i Norge.
F.eks. denne sommeren er ganske aktiv. Oslogjengen hadde en god del sosiale sammenkomster i tilknytning til Desucon, og det kommer en dobbel bursdag midt i juli med litt besøk.

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #68 på: 10. jul, 2011, 18:12 »
Det kunne jeg sikkert! Jeg bor I fredrikstad, er ikke sååå langt.... :3 Pappa kunne kjørt meg - eller jeg kunne tatt buss. :D
Kamilrazee

Siba

  • Gjest
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #69 på: 11. jul, 2011, 14:35 »
Akkurat nå kan det være litt vanskelig for meg å være med på furmeets.

Men forhåpentligvis flytter jeg snart til oslo, og da blir det store muligheter for meg å være med på meets, noe jeg veldig gjerne vil. ^^

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #70 på: 12. jul, 2011, 09:29 »
øh, er nå en litt forvirra fur og temmelig ny med dette furmeet greiene, altså er det et spesielt oppsett eller rett og slett furs som møtes i oslo og må man være over 18 også bla bla bla? :3
hvis det er noe jeg muligens kunne joina hadde det vært oki, kjenner 1 fur IRL og har nå snakket med noen andre, men hadde vært gøy å møtt noen :D

prøve å dra deg ned en gang,  hva med et meet slutten av denne begynnelsen av neste avklare en del ting rundt EF og hype oss opp yay.

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #71 på: 01. sep, 2011, 14:56 »
Har sikkert en sjanse x3 men ikke akkurat nå, for nå er jo jeg og fattern blakk. Enten tar jeg bussen, eller så kjører pappaen min meg :3
Kamilrazee

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #72 på: 04. sep, 2011, 18:34 »
Ja, prøver jo å bli med av og til, avhenging om jeg har tid
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

urealistisk

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
    • Min Deviantart
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #73 på: 04. sep, 2011, 19:23 »
Jeg bor i oslo så jeg blir med :3
gleder meg allerede xD

Miksn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 249
  • Meow~
    • Vis profil
Sv: Deltagere på furmeets i Oslo
« Svar #74 på: 04. sep, 2011, 21:19 »
Jeg blir gjerne med på furmeets. :3
Det eneste problemet er at jeg bor ganske langt borte (Brønnøysund) så jeg kan ikke være med så veldig ofte pga reisekostnader og søking om fri fra jobben x3
Om det skal være noe hadde det hvert greit med varsel litt på forhånd med tanke på planlegging :P
:3