Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Har sett denne Kyuubien, og den er veldig pen, men virker ganske tung og slitsom å gå med?Går sikkert ann å få modifisert til å bli lettere og slikt om man har litt peiling på quads.
Jeg skal ikke kjøpe men jeg tror det er lurt å legge til en link
Sitat fra: Chimchar582 på 07. aug, 2012, 20:08Jeg skal ikke kjøpe men jeg tror det er lurt å legge til en link Link? xD Mener du som om jeg skal legge bud på blant annet: FurBuy, Finn.no eller E-Bay? Ja, får når jeg har gjort det, da skal jeg legge til en link ;3
Sitat fra: Kyuubifurry på 08. aug, 2012, 11:49Sitat fra: Chimchar582 på 07. aug, 2012, 20:08Jeg skal ikke kjøpe men jeg tror det er lurt å legge til en link Link? xD Mener du som om jeg skal legge bud på blant annet: FurBuy, Finn.no eller E-Bay? Ja, får når jeg har gjort det, da skal jeg legge til en link ;3Tror at a mener bilder ; )
Er denne suiten lokalisert i nærheten av Oslo eller akershus?
Sitat fra: felixcani på 08. aug, 2012, 16:52Sitat fra: Kyuubifurry på 08. aug, 2012, 11:49Sitat fra: Chimchar582 på 07. aug, 2012, 20:08Jeg skal ikke kjøpe men jeg tror det er lurt å legge til en link Link? xD Mener du som om jeg skal legge bud på blant annet: FurBuy, Finn.no eller E-Bay? Ja, får når jeg har gjort det, da skal jeg legge til en link ;3Tror at a mener bilder ; )Aaaaa xDD Selvfølgelig x3 Det ligger mange bilder av kyuubi quadsuiten på forumet "fursuits"
Sitat fra: Kyuubifurry på 10. aug, 2012, 00:17Sitat fra: felixcani på 08. aug, 2012, 16:52Sitat fra: Kyuubifurry på 08. aug, 2012, 11:49Sitat fra: Chimchar582 på 07. aug, 2012, 20:08Jeg skal ikke kjøpe men jeg tror det er lurt å legge til en link Link? xD Mener du som om jeg skal legge bud på blant annet: FurBuy, Finn.no eller E-Bay? Ja, får når jeg har gjort det, da skal jeg legge til en link ;3Tror at a mener bilder ; )Aaaaa xDD Selvfølgelig x3 Det ligger mange bilder av kyuubi quadsuiten på forumet "fursuits" Finner ikke bilder. Og synes at du som selger bør skaffe bilder.