Skrevet av Emne: Hvem er interessert? (2012 - Låst)  (Lest 16690 ganger)

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2747
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #50 på: 16. sep, 2012, 00:56 »
Edit: Det går også buss, men reiseruten min blir da veldig kronglete. Men det er et alternativ. :B

Siste buss fra Oslo går 23:50, er det den du har tenkt å ta?

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #51 på: 17. sep, 2012, 21:06 »
Nei, tror det var en som gikk 23:08. Men jeg håper jeg kan ta tog, fordi det er mindre stress. Men da må jeg bli hentet på Ski. Men ingen har meldt seg. x:

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2747
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #52 på: 17. sep, 2012, 21:07 »
Nei, tror det var en som gikk 23:08. Men jeg håper jeg kan ta tog, fordi det er mindre stress. Men da må jeg bli hentet på Ski. Men ingen har meldt seg. x:

Det går ikke buss til Siggerud 23:08

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #53 på: 25. sep, 2012, 01:01 »
Jeg finner meg veldig interessert. :3

Wuff

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 29
    • Vis profil
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #54 på: 28. sep, 2012, 21:32 »
Jeg tror jaggu jeg melder interesse, jeg. Sett at jeg har økonomien på plass, at kanskje jobben er litt fleksibel de dager, og ikke minst at jeg faktisk finner veien frem! Kanskje om det blir arrangert henting eller felles taxi på togstasjonen?

Allerede nervøs!

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2747
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #55 på: 28. sep, 2012, 22:41 »
Jeg tror jaggu jeg melder interesse, jeg. Sett at jeg har økonomien på plass, at kanskje jobben er litt fleksibel de dager, og ikke minst at jeg faktisk finner veien frem! Kanskje om det blir arrangert henting eller felles taxi på togstasjonen?

Allerede nervøs!

Vil kommer til å henvise dere til buss, info om sted og tid kommer snart og det vil, hvis vi får mange nok frivillige til det, være crew på Oslo Bussterminal og på Sværsvann, hvor bussbyttet skal foregå.

Forax Silver

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
    • Min FA
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #56 på: 03. okt, 2012, 16:10 »
Kommer mest sansynelig er det noen som kan hente meg på togstasjonen på ski?
Mob. 45502690 i tilfelle... Og irl André Netland
Love to all no exceptions

Koryak

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
    • Min hjemmeside
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #57 på: 04. okt, 2012, 20:03 »
Helt klart intresserad! :)

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 992
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #58 på: 09. okt, 2012, 21:11 »
Folkens. Da er det snart tid for å bestemme seg. Connet vil sette opp prisen til 600kr fra og med 1. November og registrering stenger den 5. november (med mindre du har helt spesielle grunner til å registrere senere). PM meg om du har noe spørsmål eller send en mail til " furthernorthcon@gmail.com "

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #59 på: 12. okt, 2012, 13:37 »
Er litt usikker atm... Er en del sjenert og stille av meg, og har aldri vært på ett fur-con før, så dette er veldig nytt for meg. Selv om jeg har veldig lyst til å være der.

Komme eller ikke? Noen som har noen meninger?

har heller aldri vært på et con før, ikke engang møtt en furry, så vi kan dra på en "jomfrutur" ! :3 (er heller ikke den persjonen som stikker seg mest ut blant folkemengdene)


Hadde vært awesome hvis det kom noen "nybegynnere" innen furry-con/community, har sjøl aldri vært på et con eller møtt noen furries IRL, men har utroligt lyst å dra på denne ^_^

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #60 på: 23. okt, 2012, 23:22 »
Jeg har ikke bestilt billetter eller noe enda, lurer på om det er noen som har en ledig madrass eller sofa jeg kan sove på?

Trenger å komme meg vekk fra denne byen noen dager og har ferie den helgen, trenger det siden jeg er overarbeidet/stresset. Gleder meg til conet :)

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #61 på: 08. nov, 2012, 22:42 »
Veldig lyst men er 12 og vet ikke når det er og sånn har veldig lyst men jeg vet ikke hvordan det er eller hvordan komme dit
 [w-sniff]

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Hvem er interessert?
« Svar #62 på: 08. nov, 2012, 23:30 »
Veldig lyst men er 12 og vet ikke når det er og sånn har veldig lyst men jeg vet ikke hvordan det er eller hvordan komme dit
 [w-sniff]

Vel, det er uansett 18 års aldersgrense, så du kunne nok dessverre ikke ha kommet uansett.
Ellers er det nok viktig å sjekke med foreldre, og helst ha med noen som er eldre de første gangene. For informasjon om hvor, når, og hvordan er det en egen tråd kalt "Beskjeder og informasjon". Siden du er så ung, så er det nok bra om foreldre også kan sjekke hva det gjelder. Dette er conventions og meets generelt.