Jeg kan ikke huske om jeg fortalte foreldrene mine det, eller om at de fisket det ut av meg litt etter litt. Men ja, var ikke så veldig fin reaksjon fra foreldrene. Når begge sønnene er homofil, da blir det benektelse. De forventa ikke at den minste gull-ungen skulle være det og, huh? Sånn som foreldre sier: ''Det er bare en fase. Du vokser det av deg.'' ''Du veit ikke at du er det før du har gjort det med en gutt.''
Og det: ''Jeg kommer aldri til å bli bestefar/bestemor.''
Var heller ikke noe bedre at jeg hadde ingen venner på den tiden jeg kunne prate om det, og søstra mi, stakk meg i ryggen med at jeg var for ung til å forstå, At jeg sa det bare for å få oppmerksomhet og sa nesten at det var min og broren sin feil at hun ble kalt dyke/lespisk. Altså, hele familien ble stempla Homo-Familien pga. meg og broren.
Så, det kjennes ut som at jeg danser inn og ut av skapet. Er ikke åpen om det, for jeg kjenner personen godt kan du si....men har vært heldig med foreldrene mine at de godtar det nå. Og nå sier søstra mi at hun tror ikke jeg er homo, men Bi. xD