Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
jeg glemte Kuroshitsuji baggen min i dag.Baggen som er som et " sort " høl er dypt savnet.Der ligger klorhexedin og alt, så må få hetnet den, ellers dauer jeg av piercing verk omtrent ettersom jeg måtte stikke opp igjen navelen pga intens smerte, tok jeg den selvfølgelig ut når mye annet gjorde vondt. XD
Sitat fra: Flame på 31. jul, 2012, 01:13jeg glemte Kuroshitsuji baggen min i dag.Baggen som er som et " sort " høl er dypt savnet.Der ligger klorhexedin og alt, så må få hetnet den, ellers dauer jeg av piercing verk omtrent ettersom jeg måtte stikke opp igjen navelen pga intens smerte, tok jeg den selvfølgelig ut når mye annet gjorde vondt. XDFlame, ikke rens med klorhexidin, altfor sterkt for såret og vil derfor hemme groevnen. Rens i stedet med sterilt saltvann i stedet.
Sitat fra: Zoxeb på 31. jul, 2012, 01:33Sitat fra: Flame på 31. jul, 2012, 01:13jeg glemte Kuroshitsuji baggen min i dag.Baggen som er som et " sort " høl er dypt savnet.Der ligger klorhexedin og alt, så må få hetnet den, ellers dauer jeg av piercing verk omtrent ettersom jeg måtte stikke opp igjen navelen pga intens smerte, tok jeg den selvfølgelig ut når mye annet gjorde vondt. XDFlame, ikke rens med klorhexidin, altfor sterkt for såret og vil derfor hemme groevnen. Rens i stedet med sterilt saltvann i stedet.Derfor det gjør så in i helsikes vondt ja o.o .... noen får slepe meg til piercing studio
Sitat fra: Flame på 31. jul, 2012, 11:42Sitat fra: Zoxeb på 31. jul, 2012, 01:33Sitat fra: Flame på 31. jul, 2012, 01:13jeg glemte Kuroshitsuji baggen min i dag.Baggen som er som et " sort " høl er dypt savnet.Der ligger klorhexedin og alt, så må få hetnet den, ellers dauer jeg av piercing verk omtrent ettersom jeg måtte stikke opp igjen navelen pga intens smerte, tok jeg den selvfølgelig ut når mye annet gjorde vondt. XDFlame, ikke rens med klorhexidin, altfor sterkt for såret og vil derfor hemme groevnen. Rens i stedet med sterilt saltvann i stedet.Derfor det gjør så in i helsikes vondt ja o.o .... noen får slepe meg til piercing studioKlorhexidin skal ikke svi i det hele tatt, så det nok ikke grunnen.
da fatter ikke jeg hvorfor det gjør vondt .____.