Jeg ble mobbet gjennom mye av skolegangen min, ungdoms og barneskolen var en eneste lang slosskamp. Det sluttet litt etter litt da jeg begynte med kampsport og tokk igjen. Vold er desverre det eneste språket disse drittsekkene forstår.
Jeg vet hvordan det er å ligge å hoste i sitt eget blod, alderig igjen! Jeg kom til et punkt hvor jeg tokk kvelertak på en mobber og holdt på å brekke nakken hans. Etter det har jeg forholdt meg passiv, men om jeg ser noe urett bli begått kan jeg lett reagere. Jeg fremmer på ingen måte uprovosert vold, men en bør vite å forsvare seg. Og hører jeg at noen har brukt dette unten å først bli angrepet blir jeg sur. Dette jeg forteller dere er ikke ment til å drepe, kun for å stoppe en angriper.
Det er slik jeg har overlevd og fortjent alle arrene jeg har.
Dette er ikke noe fancy karate-akrobatikk, men skitten streetfigthing som noen av dere sikkert har opplevd. Glem alt du har lært om ærlig kamp, på gata sloss man skittent. Bruk omgivelsene til din fordel, bruk hva enn du kan finne som et våpen, har du en blyant så stikk jævelen med den, Har du en stein bruk den. Det høres brutalt ut men slik er virkeligheten, og de vill ikke vise deg noen nåde, så om du vill leve gjør du hva som må til det er enten deg eller dem.
Her er noen regler du bør huske:
1 Hvis en angriper ikke kan nå deg kan han ikke angripe, øk eller minsk avstanden mellom deg og angriperen, gå til siden fra hvor vedkomende angriper.
2 Hvis en angriper ikke kan stå kan han ikke angripe. spark vedkommende i kneskålene, ankelen eller skrittet. alternativt, fei vekk beinet eller kast han.
3 Hvis en angriper ikke kan se kan han ikke angripe, stikk vedkommende i øynene.
4 Hvis en angriper ikke kan puste kan han ikke angripe, slå/spark vedkommende i solarpleksus, eller halsen.
5 Hvis en angriper ikke kan tenke kan han ikke angripe, angrip tinningene eller bakhodet, alternativt, slå håndflatene over ørene på vedkommende.
Det kan være lurt å lage seg et lite improvisert våpen man kan bære rundt skjult.
Jeg har selv en kjettingpisk. Man tar en kjetting slik man har på lommebøker, og fester en tung gjenstand som en mutter på enden og en nøkkel ring i den andre, slik at man ikke mister den. Da har man et våpen fokledd som et uskyldig lommebok lenke.
Man kan også lage sin egen pepperspray ved å blande hjemmebrendt med peppermynte olje.
Anbefaler på det sterkeste å Wing chun Kungfu, det er direkte enkelt og effektivt og basserer seg på kroppens naturlige bevegelser fremfor å flakse rundt som ei kråke.
Jeg har allerede latt sønnen (1, 1/2år) min begynne å slå på boksebag før han begynner i barnehagen, noe alle barn burde lære fra de kan gå.
Ta en titt på dette
http://www.youtube.com/watch?v=vF8f6J8fAHk