Takk for interessen, det forstår jeg. Jeg liker ikke å skrive for mye om prosjektene mine før de er realisert, da det kan ødelegge noen av overaskeleses momentene. De som kommer på møtet vil få svar på alt de lurer på, jeg kan også være mer utfyllende på e-post.
Det er et performance-prosjekt hvor deltakerne kan improvisere/være seg selv. På Akershus Kunstsenter er idéen at dere besøker utstillingen, hvor det også vises installasjoner/andre kunstverk, som furries. Jeg er interessert i å utforske grensene mellom publikum og kunsten og involverer ofte folk fra andre miljøer i kunstprosjektene mine. For eksempel bodybuildere, musikere eller klatrere.
Dere skal være der fordi jeg digger furries og ønsker å involvere folk som har en ekte pasjon for dette. Jeg ønsker å vise frem denne fine kulturen og samtidig gi dere en mulighet til å vise frem draktene deres for et bredt publikum (jeg forstår hvis ikke alle ønsker det). Det er jo et stort pluss hvis dere er kunstinteressert og/eller har glede av å være med og møte de andre + være med på en kunstutstilling. Jeg har ikke oversikt over tigerdraktene i Norge – vet du om det finnes noen fine del-drakter da?