Jeh har rundt 5 mm søm avstand, litt mindre om jeg syr for hånd. Pass på at symaskinen din tåler å sy pels.
Tror en noob som meg må ha litt mer sømavstand kanskje, eller bare sy himla sakte : P
Har en eldgammal Husqvarna som tåler en støyt ; ) Er 2000 modell står det men den er fra 70-Tallet ca.
Hvilen søm/ sting bruker du ? Oh handpoter. How ? Øvde litt på vanlig stoff, men der man skal putte handa inn blei ekstreemt trangt og ubehagelig :/ Nooen tips ? Skal ha 4 fingre ; )
Å ja føtter. Pelsing av dem. Sy på der også og vrenge på eller lime på ? Å hvordan får man pels sånn mellom tærne egentlig ? X'D
Siste dumme spørsmål fra meg for nå er, møsnter. Hvordan syr man det inn på suiten sin ? Må jeg klippe opp hele magen på suiten når jeg skal ha mønstere på ? (Skal ha grå mage på den) og skrittet åssn funker det slik at det blir behagelig ?
Håper jeg ikke virker for dum nå, men er superglad for at dere er norsk og forklarer på norsk
Alt er såå mye lettere da ^^
P.S Noen som skal på desu til neste år og som ehm. hvis jeg får ferdig furusit hadde lyst til å gå rundt sånn ikke bare inne på lokalet, men rundt omkring ?