Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
I 2015 har AnthroCon viking tema. Dette krever selvsagt at vi stiller i stort antall herfra, så tenkte det kunne være lurt å lage en tråd alt nå så folk har masse tid til å spare opp penger, planlegge kostymer og sånt. For når temaet er vår kulturarv må vi jo være til stedet
Sitat fra: Leophan på 10. jul, 2012, 23:12I 2015 har AnthroCon viking tema. Dette krever selvsagt at vi stiller i stort antall herfra, så tenkte det kunne være lurt å lage en tråd alt nå så folk har masse tid til å spare opp penger, planlegge kostymer og sånt. For når temaet er vår kulturarv må vi jo være til stedet AnthroCon har jeg vært på 3 ganger så langt, og det frister ikke mye å dra tilbake. Con'et har rett og slett blitt for stort. I tillegg koster det alt for mye for oss å dra dit, flybiletter til USA er jo ekstra dyre i sommerferien.Da vil det være snakk om å kunne ta seg råd til Confuzzled, Scotiacon OG Eurofurence, tilsammen billigere enn AC. Confuzzled var etter min mening mye mer trivelig con enn AC *OvO*
Vi må finne på noe spes derm gjøre litt av oss så alle får med seg at her er de ekte vikingene
Har tenkt meg et par dager i New York enten før eller etter con'et for å se noen musicals. Noen som vil være med på det?
Dette er ikke en musicalmen fy fillern så imponerende den var!http://www.warhorseonbroadway.com/http://www.youtube.com/watch?v=YYNxIgyC7k8Sitat fra: Leophan på 10. sep, 2012, 22:45Har tenkt meg et par dager i New York enten før eller etter con'et for å se noen musicals. Noen som vil være med på det?
Kunne gjerne tenkt meg å dra, men prisen skremte meg litt xoUff... Er vel bare å begynne sparingen da :3
oooooo!! det høres veldig interessant ut :OHvis jeg begynner å spare nå så burte det gå Noen som har sånn ca peiling på hva en sånn tur vill koste ?
Sitat fra: Templa på 11. jul, 2012, 01:10oooooo!! det høres veldig interessant ut :OHvis jeg begynner å spare nå så burte det gå Noen som har sånn ca peiling på hva en sånn tur vill koste ? rundt 15 k ellr så