Som sagt så drar jeg til AC hvert år. Kan kanskje hjelpe dere litt!
Altså, siden jeg ikke er så gammel + at jeg reiser med en av foreldrene mine så er det mest de som passer på sånnt.
Men vi pleier å reise fra gardemoen oslo til New york med SAS (tror det er SAS) blir der i kanskje noen timer (kommer ann på når neste fly går) også med United til pittsburgh. Vi blir fra onsdag til tirsdag (altså 6 dager) For to personer koster det ca 20.000 kr, det er bare flytur tur-retur så da blir the ca 10.000 på en person. Men man må jo også huske at det blir litt mer siden du skal sove på hotel og spise og alt sånnt.
Når det kommer til hotel så anbefaler jeg Omni. Det ligger ca 5 min gå-distanse unna selve convention senteret og main hotel, westin. Jeg anbefaler ikke Omni pga pris for jeg er ikke sikker på hvor mye det koster. Men det er bedre enn på bo på westin for da slipper du stresset med å få romm, køen for a ta heis om kvelden og alt bråket som er på det hotelet. De har flere valgmuligheter for hoteler som sikkert er billigere enn Omni men jeg anbefaler ihvertfall den!
Håper dette hjelper litt.
Om det er noe dere lurer på eller om dere vil vite mer kan jeg snakke med pappa som har kontroll på det meste av dette.