Eg er ikke sikker på om det er her det skal plasserest, men som det er, så må eg til å flytte ut av hybelen i slutten av juli. Er ganske ny her og kan virke litt vell rask men hvist det er noen som kan hjelpe meg så ville det være konge. Jakter på hybel som er nær oslo, for å fortsette å jobbe, ettersom eg er deltig og har mesteparten av vaktene ringt inn til meg til rare tider.
Til info kan eg si hvist eg ikke har allerede i introduksjonen min til forumet, eg er 22 år gutt, jobber som vekter mest natt, stille og rolig, elsker å snakke og høre, ryddig og pålitelig. Er sosial og rolig blant bekjente men er sky rundt nye folk, men selv det så har det vært noe med forumet slik at eg ønsker å møte nye mennesker. Hvist det er noen som veit noe om hybler eller noe som helst ville det vært fint. Hvist det er noe som lurer på noe så er det bare å sende en melding.
Allerede har forumet hjelpet meg å vise meg fram og fortelle litt om meg selv, er kansje litt langt å spørre etter hjelp med hybel, men det er vert et forsøk.