Skrevet av Emne: Bli med og skap et bedre fellesskap på Facebook  (Lest 2850 ganger)

Mr. Splaat

• Fur
  • *
    • Vis profil
Bli med og skap et bedre fellesskap på Facebook
« på: 05. jun, 2012, 14:05 »
Facebook er en populær plattform som mange utnytter til sin favør. NorPaws har også prøvd å utnytte denne plattformen, men uten så mye hell..  [sad]

Vi kunne gjerne trengt noen personer, om ikke mange, som vil bli med å prøve å skape et mye bedre fellesskap på Facebook, altså i NorPaws gruppe.
Mange bruker Facebook daglig noe som vil være positivt med tanke på aktivitet og slikt. Om du kanskje vil være med å prøve, så finner du gruppen her!

Meld deg inn, få andre furries med og gjør gruppen større og bedre enn det den er nå  [ureshii]
Kunne også tenkt meg mer aktive admins slik at vi kanskje får litt mer info og noen få regler på gruppen + en fin header  [wink]

Og for å nevne det igjen, så finner du gruppen her:
http://www.facebook.com/groups/38546184035/

Sitat fra: Aikho
Ang. regler. Ha sunn fornuft og forhold dere slik dere ville gjort i offentlighet (Med mindre dere er en av de sære personene som kommer frem i dokusåper og CSI episoder,
men det velger jeg å tro at ingen her er uansett. (CSI Lofoten, liksom. Som om det noen gang kan skje.))

Hvis det er noen som har lyst til å joine så kan noen de kjenner i gruppen sende en invitasjon og informere meg om det så kan jeg godta "applikasjonen".
Hvis du ikke har noen venner i gruppen enda så kan du sende meg en en venneforespørsel og en melding så kan jeg fikse det. Smiley
« Siste redigering: 06. jun, 2012, 11:48 av Frisco »
*sigh*

Pilosus Crinitius

• Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
    • Vis profil
Sv: Bli med og skap et bedre fellesskap på Facebook
« Svar #1 på: 05. jun, 2012, 22:44 »
Hvor skal jeg henvende meg hvis jeg ønsker å bli medlem av gruppen? Sendte forespørsel før gruppen ble lukket, men det hjelper ikke så mye hvis administratorene ikke vet hvem jeg er på Facebook -_- .
« Siste redigering: 05. jun, 2012, 23:02 av pilosus »

Mr. Splaat

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. jun, 2012, 08:18 »
Ser den! Men da kan du vell sende en melding til Aikho for å si at du vil bli medlem!
*sigh*

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #3 på: 06. jun, 2012, 11:41 »
Ang. regler. Ha sunn fornuft og forhold dere slik dere ville gjort i offentlighet (Med mindre dere er en av de sære personene som kommer frem i dokusåper og CSI episoder, men det velger jeg å tro at ingen her er uansett. (CSI Lofoten, liksom. Som om det noen gang kan skje.))

Hvis det er noen som har lyst til å joine så kan noen de kjenner i gruppen sende en invitasjon og informere meg om det så kan jeg godta "applikasjonen". Hvis du ikke har noen venner i gruppen enda så kan du sende meg en en venneforespørsel og en melding så kan jeg fikse det. :)

Mr. Splaat

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. jun, 2012, 13:17 »
Kom på en ting! Kjæresten + noen få venner av meg er ikke med på NorPaws forumet, så vil dem da kunne bli medlem i gruppen?
Står jo at den kun er på medlemmer av forumet, men måtte spørre likevel
*sigh*

Mr. Splaat

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. jun, 2012, 15:34 »
Kom på en ting! Kjæresten + noen få venner av meg er ikke med på NorPaws forumet, så vil dem da kunne bli medlem i gruppen?
Står jo at den kun er på medlemmer av forumet, men måtte spørre likevel
Så lenge de ikke har tatt seg bryet med å registrere seg på forumet, kan jeg ikke helt se hva de skulle ha å gjøre i en slik gruppe...?

Kan vell være flere grunner, som f.eks at dem ikke vet om forumet.. Jeg kom over forumet via en engelsk wiki!
Jeg tenkte at om dem ble meldt inn i en slik gruppe og fikk se at det faktisk finnes en del flere, så vil dem melde seg opp på forumet også.
*sigh*