Hadde jeg ventet bare 5 dager til, så hadde det vært nøyaktig 2 år siden sist jeg var pålogget. Det er så klart altfor lenge!
Jeg lager en ny introtråd fordi det er så mye som har endret seg siden sist jeg var her, håper det ikke gjør noe.
Så over til introduksjonen! Ikke at jeg pleier å være så flink på å skrive om meg selv, men jeg gjør et forsøk
![fox-smile [smile]](/forum/Smileys/default/redfox_smile.gif)
Jeg er da Straitjacket, og en av mine hovedinteresser er sirkus som jeg har drevet mye med det siste året. Noe som ikke er så rart siden jeg har gått på sirkuslinje på folkehøyskole. Er slangemenneske, men vet ikke om jeg kan si bare slangemenneske eller slangemenneske under opptrening. Kommer ikke helt ned i splitt og spagat, men kan brette meg i to
Jeg er også transe, mer nøyaktig en transhermafroditt, men det er kanskje lettere om jeg sier at jeg er tvekjønnet/halvt mann og halvt kvinne. Det betyr forresten at riktig pronomen på meg er 'hin', ikke 'han' eller 'hun' (men jeg er ikke typen som blir sur om du/dere bommer, men jeg vil rette på dere).
Kommer ikke på noe mere å skrive akkurat nå, men det er bare å spørre!