tar å hiver mine innpå her og
Fra venstre til Høyre;
Derpy! Min andre plushie bamse, han er super derpy og super myk
Trofast, her sett liggende på ryggen og forventer kos.
Coco, fant henne på en brukt/misjons butikk
Hun var for søt til å ikke kjøpe (20kr!) ga henne et skikkelig bad og trimmet henne litt rundt øyne.
Vamse, han her har vært igjennom mye, og det kan sees på pelsen, men han holder ut tross alderen
Herr Kanin, min tredje som eg laget, litt mer refinert, men inspirert av patchwork stoffer.
Lucky, h*n her vil kun a kos og kommer overns med alle de andre ^~^
Pirat (leopard), en av de nyeste til flokken (kun Coco som er senere). hans fulle navn er "Cheesedoodles the Pirate", noe som han misliker siden han tar jobben som kaptein veldig alvorlig.
Tom Tom, denne kaninen fikk eg fra London når eg var ca 11'ish, han er utrolig myk, og var den som oftest var med på puten når eg var yngre.
Lojal, Også en eldre en, han holder kontrollen over dyrene, men fikk desverre øret revet av iløpet av årene (planlegger å lage nytt til han).
Nederste rad;
Sara; Boxer valpen til hunden min. Hun heter Sara etter Bestevennen hennes som var en boxer-blanding,
"Valpen" har ikke noe ordentlig navn, er den Tara (hunden min), oftest kaster i luften og ender opp med å knuse noe, han har tyngre fyll i beina som gjør det til noe veldig gøy å leke med.
Rita; En av de mest elskede valpene til Tara, ligger ofte under hodet til tara og har måtte sy ganske mange sting på henne (av herjing ikke tygging).
3 veldig viktige som ikke har kommet med;
Bruno - min første bamse som eg har hatt fra barnehagen (standard brun teddy), han elsker å synge vise-sanger og er generellt veldig grei.
Poseon - Isbjørnen min, nesten like stor som Pirat, han er ekstrem naiv og tror på alt Bruno forteller om, desverre har han en tendens til å bli sjalu på de andre.
Tigger - en gigantisk silkemyk tiger fra Danmark, han er generellt veldig grei, men kan finne på å starte en krangel med Poseon.
I have mental problems -_- men men, det var plushiene mine. ++ men de har verken navn, personlighet, eller sentimental verdi ^~^ (Kanskje eg har glemt en eller to D: redd for at de skal bli sure på meg no ^^;; )