Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Yeh...The new me, huh?
Sitat fra: HopeStar08 på 23. jan, 2012, 19:36Yeh...The new me, huh? Fiiiint >w<
hehe men du vet ikke hva jeg heter XD
Hahahah! De kan du beholde for deg selv, eller gjerne slette, uansett om det gjelder meg eller Reko
Sitat fra: Miwa på 21. jan, 2012, 17:43Hahahah! De kan du beholde for deg selv, eller gjerne slette, uansett om det gjelder meg eller Reko Men de er jo så fantastiske! T.T(Ja da skal jeg la være å legge ut. xD)
Sitat fra: Moonie på 24. jan, 2012, 16:10Sitat fra: Miwa på 21. jan, 2012, 17:43Hahahah! De kan du beholde for deg selv, eller gjerne slette, uansett om det gjelder meg eller Reko Men de er jo så fantastiske! T.T(Ja da skal jeg la være å legge ut. xD)Kan heller sende dem over Mail eller lignende x3Må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig, kan sende e-mailen min på melding )
Nice Det ligner til og med
Sitat fra: HopeStar08 på 23. jan, 2012, 19:36Yeh...The new me, huh? Nice bilde! :3 Likte håret ditt. : D
Meh... Kjedet meg, så laget en slik en x)
Sitat fra: Laffe the Fox på 24. jan, 2012, 18:27Meh... Kjedet meg, så laget en slik en x)Det må jeg si, er ikke ofte en ser folk som faktisk LIGNER på sin fursona. :p Awesome!
Meg og min kjære Molly <3
Sitat fra: urealistisk på 22. feb, 2012, 13:55Meg og min kjære Molly <3Har egentlig innbilt meg at du var en dude av en eller annen grunn O.oWay to prove me wrong though. Søtt bilde forresten :3Regner med at det er deg til høyre?
Sitat fra: Laffe the Fox på 24. jan, 2012, 18:27Meh... Kjedet meg, så laget en slik en x)Fint hår ^^