Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
I'm dubble as cool as you! I have two headsets at once! Edit: La til ett til bilde.
Sitat fra: Chronowolf på 08. nov, 2010, 22:43I'm dubble as cool as you! I have two headsets at once! Edit: La til ett til bilde.Det er litt mørkt på bildene så jeg vet ikke sikkert... men du likner på Christian Bale. Du minner meg i hvertfall skikkelig om han. xD
Sitat fra: Chronowolf på 08. nov, 2010, 22:43I'm dubble as cool as you! I have two headsets at once! Edit: La til ett til bilde.lol
Sitat fra: Nonih på 09. nov, 2010, 10:46Sitat fra: Chronowolf på 08. nov, 2010, 22:43I'm dubble as cool as you! I have two headsets at once! Edit: La til ett til bilde.Det er litt mørkt på bildene så jeg vet ikke sikkert... men du likner på Christian Bale. Du minner meg i hvertfall skikkelig om han. xDChristian Bale? Aldri hørt om xD Ja, litt dårlig belysning på grunn av det gamle mobilkameraet mitt...
Sitat fra: Chronowolf på 09. nov, 2010, 20:55Sitat fra: Nonih på 09. nov, 2010, 10:46Sitat fra: Chronowolf på 08. nov, 2010, 22:43I'm dubble as cool as you! I have two headsets at once! Edit: La til ett til bilde.Det er litt mørkt på bildene så jeg vet ikke sikkert... men du likner på Christian Bale. Du minner meg i hvertfall skikkelig om han. xDChristian Bale? Aldri hørt om xD Ja, litt dårlig belysning på grunn av det gamle mobilkameraet mitt...Da må du komme deg mer ut kjære deg. Christian Bale spiller blant annet Batman i The Dark Knight. xD
Sitat fra: Nonih på 09. nov, 2010, 22:20Sitat fra: Chronowolf på 09. nov, 2010, 20:55Sitat fra: Nonih på 09. nov, 2010, 10:46Sitat fra: Chronowolf på 08. nov, 2010, 22:43I'm dubble as cool as you! I have two headsets at once! Edit: La til ett til bilde.Det er litt mørkt på bildene så jeg vet ikke sikkert... men du likner på Christian Bale. Du minner meg i hvertfall skikkelig om han. xDChristian Bale? Aldri hørt om xD Ja, litt dårlig belysning på grunn av det gamle mobilkameraet mitt...Da må du komme deg mer ut kjære deg. Christian Bale spiller blant annet Batman i The Dark Knight. xDÅja, har bare sett den filmen en gang, også har eg litt vanskeligheter til å huske maskerte skuespillere.
Meh Toten Ulven Lande =Dja...hadde ikke noe spess normalt bilde å vise akkurat der....thats it =D.....I know..im wierd...and sometimes...too serious lol
Jeg liker best Høst og Vinter, syns mørke dager og snø er koselig.