Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
har skaffet meg en heller søt jakke, syns nå jeg da ^^ hadde lyst å vise den litt frem, eneste minuset er jo at det begynner jo å bli sommer å greier, får trøste meg med at jeg får bruke den på høsten da :3driver enda å justerer endel av spennene og beltene så det ser kanskje litt rart ut på bildet hehe ^^
Vell, på tide og vise en update av denne Telemark's ulven.*Gangsta pose*
*cackle cackle* Dette er ossen nærder her nede kler seg..Gangsta's kler seg med hoodz, pannebånd og sånt..Noe her nede har blitt missforstått, BIGTIME.
alle har vell sin stil di likerska snart t frisørn sjøl.. men e usekker på om d blir bra.. men tar sjangsen.. dokker ska få c bilde av d etter at RefleXio har fått mæ inn hos frisørn.. kanskje æ ikke blir blond mer =P
Pictures uploaded in courtesy of member "Leon the White Tiger"I can haz me kebabz, nowz? :3
Omg, its me O.o
huffamæ.. har han virkelig satt inn d bilde *ser på bilde av meg i musketerdrakt å rister på hode*du vænnen, Sitat fra: RefleXio på 04. jun, 2009, 20:33<bilde>Omg, its me O.o du e mæ søt du... men ska sei du e mer fotogen enn d æ e ^^*klæmmepå*Du e nesten som en kopi av mordi. bare sett på noen briller med mørk ramme. samt få bort all hårvekst i ansiktet. deretter få litt lengre hår. da e du som mordi på en prikk ^^
<bilde>Omg, its me O.o
Sitat fra: Leon på 05. jun, 2009, 00:00huffamæ.. har han virkelig satt inn d bilde *ser på bilde av meg i musketerdrakt å rister på hode*du vænnen, Sitat fra: RefleXio på 04. jun, 2009, 20:33<bilde>Omg, its me O.o du e mæ søt du... men ska sei du e mer fotogen enn d æ e ^^*klæmmepå*Du e nesten som en kopi av mordi. bare sett på noen briller med mørk ramme. samt få bort all hårvekst i ansiktet. deretter få litt lengre hår. da e du som mordi på en prikk ^^Ikke snakk du da =P
Ha xD Meg selv på Danmarkstur med Skolen :3