Vi har en FAQ, den er til for å leses.
Tatt nærmere 17.maiMen omtrent samme sveis bare naturlig svart siden håret er vokst ut siden jeg hadde det.. oransj? XD
Sitat fra: Ixteno på 23. sep, 2012, 01:21Tatt nærmere 17.maiMen omtrent samme sveis bare naturlig svart siden håret er vokst ut siden jeg hadde det.. oransj? XDI approve of this haircut and color, just saying
Sitat fra: Piro på 23. sep, 2012, 01:50Sitat fra: Ixteno på 23. sep, 2012, 01:21Tatt nærmere 17.maiMen omtrent samme sveis bare naturlig svart siden håret er vokst ut siden jeg hadde det.. oransj? XDI approve of this haircut and color, just saying hehe ty ty ^^ Haddet blått en stund, og blekingen etter ble etterhvert oransje XD Men det var litt fancy
Håret ble en katastrofe! >:C Må blekes en del ganger til før det kan bli rosa! x3
Sitat fra: Ixteno på 23. sep, 2012, 02:50Sitat fra: Piro på 23. sep, 2012, 01:50Sitat fra: Ixteno på 23. sep, 2012, 01:21Tatt nærmere 17.maiMen omtrent samme sveis bare naturlig svart siden håret er vokst ut siden jeg hadde det.. oransj? XDI approve of this haircut and color, just saying hehe ty ty ^^ Haddet blått en stund, og blekingen etter ble etterhvert oransje XD Men det var litt fancy Hadde også blått hår en stund, men hadde vært mer fornøyd med den oransje fargen enn det gule jeg endte opp med
Føler smilet mitt kunne vært mer overbevisende. Hm.
er slik et smil skal være , ooooog hva er det du skal til å spise ?
er slik et smil skal være
slik et smil skal være
Sitat fra: Arrius på 23. sep, 2012, 23:48er slik et smil skal være , ooooog hva er det du skal til å spise ? Sitater slik et smil skal være Sitatslik et smil skal væreNæhæhæiGigantisch.jpgfuck tha poliec/sove
Lasagne.
Note to self: Aldri bruk [img] tags direkte på bilder tatt med mobilkamera.De som så posten før jeg redigerte skjønner nok godt. Ellers er det bare å trykke på bildet, for de som liker å få aids i øynene.
Myspace bilde incoming!
Pent! Sleeves på jenter er dritkult <3
Sitat fra: SpiceyFeline på 27. sep, 2012, 19:02Pent! Sleeves på jenter er dritkult <3QFT! Skikkelig nyskjerrig på hva slags sleeve du har, eller om du har et tema du går etter.
Noen nye bilder av meg.