Vi har en FAQ, den er til for å leses.
Paya: Daym, du er en av de få som jeg har sett kler mohawk. Skikkelig stilig, passer deg utrolig bra
Ble litt stort bilde da men
HHwhwhwhhwhwNyklær ama. Type grønt.Tatt med PC-kamera, som er litt dårlig :CSå får jeg til og med penger for å ha vært ute tre dager og hjulpet til med en operasjon for den lokale innsatsstyrken :3Da bli det meir pæng på å bruk te ting.
Sitat fra: kazookie på 19. mar, 2013, 18:12HHwhwhwhhwhwNyklær ama. Type grønt.Tatt med PC-kamera, som er litt dårlig :C*klippeklipp*Så får jeg til og med penger for å ha vært ute tre dager og hjulpet til med en operasjon for den lokale innsatsstyrken :3Da bli det meir pæng på å bruk te ting.That's like the most creepy face ever o___O
HHwhwhwhhwhwNyklær ama. Type grønt.Tatt med PC-kamera, som er litt dårlig :C*klippeklipp*Så får jeg til og med penger for å ha vært ute tre dager og hjulpet til med en operasjon for den lokale innsatsstyrken :3Da bli det meir pæng på å bruk te ting.
Sitat fra: felixcani på 19. mar, 2013, 18:23Sitat fra: kazookie på 19. mar, 2013, 18:12HHwhwhwhhwhwNyklær ama. Type grønt.Tatt med PC-kamera, som er litt dårlig :C*klippeklipp*Så får jeg til og med penger for å ha vært ute tre dager og hjulpet til med en operasjon for den lokale innsatsstyrken :3Da bli det meir pæng på å bruk te ting.That's like the most creepy face ever o___O ^ i know right! om jeg noen gang våkner på en fest med det ansiktet der i mitt ansikt, no offence kazookie, men da tror jeg at jeg må bytte undertøy etterpå..
(jeg ser ut som en 12 åring herregud)
Sitat fra: Gordon på 06. apr, 2013, 21:31(jeg ser ut som en 12 åring herregud)hah, I get that alot. (og jeg er 24). so i feel your pain. :l
Sitat fra: Atrox på 07. apr, 2013, 10:10Sitat fra: Gordon på 06. apr, 2013, 21:31(jeg ser ut som en 12 åring herregud)hah, I get that alot. (og jeg er 24). so i feel your pain. :lBedre å se ung ut fremfor å se langt gamlere ut da :v
Meg til høyre, med resten av bændet]
Sitat fra: Trashwolf på 20. apr, 2013, 15:58Meg til høyre, med resten av bændet]Han nederst i hjørnet heter vel ikke kristofer eller christofer eller noe sånt? O.o