Hvit Burn er Burn energi drikk i hvite bokser, syns ikke den er så god....jeg pleide å drikke Burn en stund, men sluttet da jeg fant ut hvor mye sukker det er i den....en 500ml boks har 9 teskjeer sukker O.o
Jeg har prøvd alle energi drikkene som har komt ut her, noen er gode, andre ikke. Jeg har smakt Dark Dog, Red Bull, Red Bull uten sukker, alle Burn smakene, alle Monster smakene (favoritten er grønn, blå og gul), Battery (har komt ut i tre smaker, men er kun en som selges nå), men nå syns jeg den smaker så surt, Rock Star, Cocaine og Pit Bull (energi drikk jeg kjøpte i syden), to typer jeg kjøpte i Sverige som jeg ikke husker navnet på, en var en Ica energi drikk, Hvite Shark (tror jeg den het, kjøpte den i syden) PF fabrikken sin energi drikk, Red Devil og Bad Crock.....jeg er avhengig av koffein og prøver alltid de nye boksene som kommer i butikken.
Nå drikker jeg mest Monster og Red Bull. Er komt en ny energi drikk som heter One, den er også god, smaker som Red Bull, bare litt søtere i smaken.
Drikker også Dr.Pepper og Cola Cherry. Root Beer er også godt, men siden disse brusene er import, er de dyre....