Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
hehe, velkommen tilbake. og ja, forumaktiviteten følger nærmest tidevannet. :3 fint lite folk som bruker galleriet heller håper det blir mer aktivt med tiden
*welcome hugs* Gjør det! Du er sykt flink, har sett deg mere ller mindre overalt på fchan :p Og hva aktivitet angår, vi er her for å skape den, den kan ikke bli skapt uten oss.
Hm, jeg har en hel masse furry kunst, kansje jeg skulle ha lastet opp noko *klør seg på haka*
Sitat fra: Kalamu på 22. jun, 2008, 16:00Hm, jeg har en hel masse furry kunst, kansje jeg skulle ha lastet opp noko *klør seg på haka*Kult nok :3 holder ikke til på chanene så har nok ikke sett ditt. hva kunst angår så lastet jeg bare opp to av mine nyeste til galleriet ^^ vil man se mer er det mer enn nok å finne i signaturen min og jeg ville jo ikke virke som den eneste kunstneren her heller XD
Chanene? Tenker du på Fchan/4chan/12chan/etc.? Er aldri der, jeg har gallerier på DevART, FA, LJ og flere andre steder. Holder meg for det meste unna imageboardene, men jeg kan ikke styre hva andre poster
Sitat fra: Kalamu på 22. jun, 2008, 21:33Chanene? Tenker du på Fchan/4chan/12chan/etc.? Er aldri der, jeg har gallerier på DevART, FA, LJ og flere andre steder. Holder meg for det meste unna imageboardene, men jeg kan ikke styre hva andre posterAh, greit nok Da har jeg muligens sett noe av det du har laget. Bruker du samme navn på FA?
Nei men er du negativ, til at folk poster din kunst på chanene? Og jeg tror jeg har sett deg på FA ^^