Overklokka litt med min 1090T fra AMD. Kom opp på en peak med 4.5 Ghz stabilt men jeg trengte ikke den ytelsen så jeg tok den ned igjen til "vanlig" turbo funksjon på 3.7 Ghz på 6 kjerner.
Men nice overklokk Zingo! Du skal ha kudos for det! 2500k er en veldig bra prosessor og kjører høye frekvenser stabilt også. Vis du får deg vannkjøling tipper jeg du når 5.3 med en litt høyere volt på NB, RAM og CPU.
Edit: Ville vurdert å skru opp bus hastigheten for ytteligere overklokking. Men da må du uppe volten på NB og RAM
kjøleren min slår en god del vannkjøling, bortsett fra de største, slår f.eks Corsair H80, men ikke H100 ^^
har planer om å lage oljekjøling etterhvert, da hele pcn blir senka i olje som blir kjølt ned av kobberrør spiraler i en fryser, skal lage noen skisser etterhvert på hvordan jeg har planlagt det skal se ut.
bushastigheta vil jeg ikke forandre på, da blir alt så usaklig mye mer ustabilt med en gang, trenger bare å få cpu tempen ned en god del så jeg kan øke multiplikatoren fra 50 til 55 (er planen), skal også sette minnetiming ned fra 9-9-9-25 til 8-8-8-25 etterhvert :3