jeg har vert på skipet siden 2000 og kan kun huske ett tilfelle der et par mobiltelefoner ble borte i løpet av de årene.
men ja selvfølgeli det kan skje. men hvis en stapper en laptop nedi bagen sin eller no så tviler jeg veldigt sterkt på att den blir borte.
jeg kan nesten garantere att hvis de som sitter rundt deg ser en ukjent person som driver med stuffet ditt så kommer de til og si i fra.
og for all del hvis du ser no suspicious rundt plassene til de andre rundt deg, finn securety og si i fra, det er derfor de er der!
Selv så sitter jeg trygt inne på lageret til logistikk, men hvis noen av dere skal være borte fra plassen deres i en lengre periode og vill ha noen til og passe på tingene deres;
så kan dere sende meg en melding, jeg kan sikkert passe på. men husk hvis jeg ikke er på logistikk når dere vill ha tilbake tingene så får dere de ikke.
så det er best hvis dere sier i fra hvor lenge dere planlegger og bli borte i forkant, og dette gjelder bare mindre ting, jeg har ikke plass på plassen min til store kabinetter osv, og bare for Norpaws rufser.
BTW Burr:
hvis du ikke har leid deg hotell rom eller no slikt og trenger en seng som bare er din, så har jeg en ledig seng i campingvogna, er ikke store tingen men det er jo en ledig sengeplass! og vogna er i fra 1974 eller no slikt, så ikke forvent rica hotells standard.
men jeg advarer, jeg snorker vist og finner jeg noen i senga mi så legger jeg bare ned og sover allikavell

-Nokiadrepern