Litt usikker på hvordan det hele startet for meg
Det må vel ha vært på barneskolen da jeg beynte å spille Donkey Kong 64, og av en eller annen merkelig grunn fikk jeg sympati for kremlingene
og jeg ønsket at jeg heller kunne være en av dem enn disse merkelige apene (Kong-gjengen)
Men det tok lang tid for meg å finne fandommen, i mange år ante jeg ikke at den fantes en gang.
Jeg var og er svært glad i dyr, og spesielt glad i å fortelle historier. Det var vel det som ledet meg på tanken til å skrive en bok, og siden jeg var glad i dyr og da spesielt antropomorfiske dyr, måtte boken naturligvis handle om akkurat disse vesnene. Det er bare nå nylig at jeg joinet Norwegian Paws og skapte min egen fursona.
Som jeg nevnte i introduksjonen min her på forumet, hadde jeg skapt mange antropomorfiske dyr i boken min, men ingen som jeg kunne identifisere meg med. Så jeg bestemte meg for å skape en fursona, med noe inspirasjon fra min egen bok
Så her er jeg!
Jeg er innom Norwegian Paws så godt som hver dag, og jeg blir bare mer og mer interessert i fandommen. I begynnelsen synes jeg det var litt skummelt å joine forumet, uten at jeg kan sette fingeren på akkurat hvorfor. Følte meg vel kanskje ganske rar, men folk her er så hyggelige og forståelsesfulle at jeg synes det er moro å komme hit.
Jeg er vel sånn passe åpen om at jeg er en furry. Den første jeg fortalte det til var den yngste lillesøsteren min, hun er ganske forståelsesfull, spesielt siden hun selv er ganske glad i dyr. Har ikke sagt noe til mamma og pappa, men lillesøsteren min har hintet litt til det. Men jeg tror ikke de helt vet hva hun snakket om.
Har bestemt meg til å presentere furry fandommen for klassen, og da tror jeg folk begynner å skjønne ting. Synes det var litt skummelt å spørre læreren om jeg kunne skrive om det, men hun visste ikke hva det var en gang, lol
Men hun virket litt interessert i hvert fall og gav meg lov til å skrive om det. Nå håper jeg bare at jeg ikke blir dømt av klassen min fordi jeg er en furry.
På samme måte som Wolftale sa det, så skjønte jeg ikke helt poenget med fursuit i begynnelsen, men nå synes jeg det er helt ok, og vurderer å investere i en suit selv. He he, var jo på jakt etter noen ulvetøfler her for litt siden
Håper det gav svar på noe av det du spurte om, hvis ikke bare still meg spørsmål!