Kommende lørdag er det dukken for Norges første (andre :p) åpne, offisielle tegnemeet! og det skal holdes på Outland Kirkegata. Jeg har snakket med sjefen der og kan holde av bord etter behov for hendelsen. Meetet er åpent for alle (inkludert ikke furries), ingen aldersgrense.
Dette meetet holdes mest for å kunne gjøre noe sammen som tegnere, men nye tegnere og intereserte er veldig velkomne. Jeg har plan om å holde litt kurs eller veilede for de som ønsker å lære litt om furry tegning, Urealistisk stiller også opp der.
Det også, vi har to veldig spesielle tegnere som kommer. Urealistisk som er ganske aktiv på forumet her og en mystery gjest som har vært litt skjult grunnet valper en periode. Må nevnes at dette egentlig var Leophan sin ide (jeg tok ideen og løp med den.. slemme reven)
Kun to regler. Ikke for overdrevent støynivå og alt som tegnes må holdes anstendig
Vil oppdatere denne tråden med mer spesifikk info etter hvert (klokkeslett, nødvendig utstyr osv)
Ta med:
- Blyanter, Penn, Maleutstyr, Kull, Kritt eller hva enn annet du bruker.
- Papir, Papp eller annet medie å jobbe på
- Noe å spise på, evt drikke
Outland åpner kl 12 så dere kommer når dere vil etter det og blir til dere ikke orker lengre, men syns huske det var et meet litt senere på dagen.
Vi har plasser nok til hvor mange som helst, 2 spennende gjester, opplæring og veileding i tegning pluss kanskje første hånds visning av gode tegnere i aksjon, det er ingen grunn til ikke å komme! og det er fulstending GRATIS, selv om Outland ville blitt glad om dere brukte litt penger på ting der.
Vet det er blasfemisk å legge ut telefon her på public forumdel, men... folk må kunne få tak i meg om de trenger.
fire - 1 - 6 - fire - O - fem - 9 - syv. Husk det er ganske dårlig dekning der så kan være vrient å nå meg. Send meg sms.