Vil selv også STERKT anbefalle Komplett. Har vært kunde hos dem i flere år nå, og utelukket bygger PCene mine med deler fra de
![Smiley :)](/forum/Smileys/default/smiley.gif)
De har en veldig god returpolicy, og jeg har aldri opplevd problemer med retur de få gangene PCdeler har streiket.
F.eks. Forrige laptoppen min streiket etter 1 år og 10 måneder, og den ble sendt inn uten spørsmål for bytting av hovedkort ^^
Når det gjelder effekt har det veldig lite å si akkurat nå.
Kravene til nye spill og operativ systemer har begynt å roe seg ned.
Før var det kull umulig å spille nye spill hvis maskinen var 2 år gammel.
Min PC dro Skyrim, Rage og Deus ex 3 på 5 år gammel innmat (så lenge jeg unnlot å kjøre ting på max).
Sist stasjonær jeg kjøpte (forrige helg tilfeldigvis) endte opp med innmat for 11 tusen.
Sparte litt penger på å gjenbruke alt eksternt utstyr (skjerm/mus/tastatur/høytalere) pluss kabinett, 2 harddisker og en av DVDspillerne.
16 GB ram, i7 prosessor, kurrant skjermkort, bluray spiller og en SSD disk for OSet.
Haha, neida overhode ikke ![fox-smile [smile]](/forum/Smileys/default/redfox_smile.gif)
Vel jeg har skrapt sammen tjuetotusen, å jeg trenger vel full pakke av skjerm og det hele.
Tusen takk for bryderiet! ![fox-ureshii [ureshii]](/forum/Smileys/default/redfox_ureshii.gif)
Da ville jeg satt 15 tusen som midlertidig tak. Det er lite vits å betale for mye.
Da vil du få utstyr som er ordinært men kraftig. Dvs. Du har mulighet til å bygge det ut/tilpasse det etterhvert.
Mye billigere
![Wink ;)](/forum/Smileys/default/wink.gif)