Vil selv også STERKT anbefalle Komplett. Har vært kunde hos dem i flere år nå, og utelukket bygger PCene mine med deler fra de
De har en veldig god returpolicy, og jeg har aldri opplevd problemer med retur de få gangene PCdeler har streiket.
F.eks. Forrige laptoppen min streiket etter 1 år og 10 måneder, og den ble sendt inn uten spørsmål for bytting av hovedkort ^^
Når det gjelder effekt har det veldig lite å si akkurat nå.
Kravene til nye spill og operativ systemer har begynt å roe seg ned.
Før var det kull umulig å spille nye spill hvis maskinen var 2 år gammel.
Min PC dro Skyrim, Rage og Deus ex 3 på 5 år gammel innmat (så lenge jeg unnlot å kjøre ting på max).
Sist stasjonær jeg kjøpte (forrige helg tilfeldigvis) endte opp med innmat for 11 tusen.
Sparte litt penger på å gjenbruke alt eksternt utstyr (skjerm/mus/tastatur/høytalere) pluss kabinett, 2 harddisker og en av DVDspillerne.
16 GB ram, i7 prosessor, kurrant skjermkort, bluray spiller og en SSD disk for OSet.
Haha, neida overhode ikke
Vel jeg har skrapt sammen tjuetotusen, å jeg trenger vel full pakke av skjerm og det hele.
Tusen takk for bryderiet!
Da ville jeg satt 15 tusen som midlertidig tak. Det er lite vits å betale for mye.
Da vil du få utstyr som er ordinært men kraftig. Dvs. Du har mulighet til å bygge det ut/tilpasse det etterhvert.
Mye billigere