Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Sitat fra: Dax CyroTing er alltid lettere med partials ^^Ikke performance..!*kverre*
Ting er alltid lettere med partials ^^
Ikke performance..!*kverre*
*må bli bedre på preformance*
Sitat fra: TrashWolf på 12. jan, 2012, 09:17Sitat fra: Dax CyroTing er alltid lettere med partials ^^Ikke performance..!*kverre*Jeg syns det varierer fra Suit til suit. Noen partial er gode og noen er mindre gode (sånn som meg selv).Samme gjelder fullsuit. *må bli bedre på preformance*
Det er snakk om å få busser til 100 pers nå btw
Sitat fra: Wolftale på 11. jan, 2012, 12:05Det er snakk om å få busser til 100 pers nå btwHørtes ut som en syk freaky buss finnes det egentlig? med bagasje vet finnes men er jo somregel ledd by busser uten bagasjeplass da men hadde vært ett morro syn 101...100 furries on a buss
Nei x3 2 busser, ikke en!Men jah, BBF får noe å filme da jah!
Big Blue Fox :3Han ordner video "trailere" for diverse fur cons.
HUSK Å LEGG TIL RETT KLOKKESLETT!Fristen er den 28.03.2012 som er om 11 dager,de som mangler klokkeslett er:AikhoDarkferalSarahlynxTellosFurrylumpyiReniaKalOselia (hvem er dette?)Sjekker klokkeslettene til:LokeTigraZiggy Wolfhttp://home.dimonius.ru/bus/
Sitat fra: Wolftale på 17. mar, 2012, 10:33HUSK Å LEGG TIL RETT KLOKKESLETT!Fristen er den 28.03.2012 som er om 11 dager,de som mangler klokkeslett er:AikhoDarkferalSarahlynxTellosFurrylumpyiReniaKalOselia (hvem er dette?)Sjekker klokkeslettene til:LokeTigraZiggy Wolfhttp://home.dimonius.ru/bus/Eg endret akkuratt return klokkeslettet mitt fra 00:00 til 20:35, bare for sikkerhets-skyld, de fleste tar jo samme fly,så ka klokkeslett skal eg egentlig ta? Eg tar samme fly som de som skal til Oslo med Norwegian forresten.
Sitat fra: Chrono på 17. mar, 2012, 14:08Eg endret akkuratt return klokkeslettet mitt fra 00:00 til 20:35, bare for sikkerhets-skyld, de fleste tar jo samme fly,så ka klokkeslett skal eg egentlig ta? Eg tar samme fly som de som skal til Oslo med Norwegian forresten.ta det klokkeslettet du har fått fra Norwegian angående når du lander og når de tar av fra Tyskland.
Eg endret akkuratt return klokkeslettet mitt fra 00:00 til 20:35, bare for sikkerhets-skyld, de fleste tar jo samme fly,så ka klokkeslett skal eg egentlig ta? Eg tar samme fly som de som skal til Oslo med Norwegian forresten.
Mhm... also i just write a letter to ask for 36 and 57 seat bus.
Hello again, got some news.We got 36 and 57 seat buses.. Total 93 places, for 14.1 euro per trip.And if some one still want to register feel free to, i guess there will be 2-3 furs who wont go... Les furs we have the more we have to pay...Buses will leave at 28.8.12 at 13 (airport)And 3.09.12 at 13 (Magdeburg) If you have any questions feel free to ask here or by PM.
Tillegg til Zver sin post: Husk å møt opp minst en halvtime før annonsert tid.Bussen drar 13.00 ^^
Mhm, veldig lett for oss som har fly som lander 12:10
fortsatt mulig å melde seg opp på buss transport eller er jeg way behind?
Sitat fra: Wolftale på 08. mai, 2012, 20:24Mhm, veldig lett for oss som har fly som lander 12:10Tenkte fra hotellet.
13:00 fra EF eh? Da blir det lenge å vente på flyplassen XD Jaja, får kåle rundt der hele dagen da xD
Men siden det ser ut som bussen går fra flyplassen 13:00 også, betyr det at vi har under en time på oss til å fåbagasjen og slikt o3o... Håper ikke flyplassen er treg..