Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Cosplaykonkurransen er for de som cosplayer. Altså, en fursuiter som da er en egen oppfunnet karakter vil ikke komme lengre enn til første runde. Så det er outfit konkurransen vi kan være med på uten problemer. Sier bare.. go ahead og meld suitene på i outfit konken, for da kan vi vise at vi finnes! XD
Sitat fra: FreesTyler på 05. jun, 2012, 00:57Cosplaykonkurransen er for de som cosplayer. Altså, en fursuiter som da er en egen oppfunnet karakter vil ikke komme lengre enn til første runde. Så det er outfit konkurransen vi kan være med på uten problemer. Sier bare.. go ahead og meld suitene på i outfit konken, for da kan vi vise at vi finnes! XDEn kan melde på når en er på connet, sant? Var hvertfall slik på Raptus o.o
Cosplaykonken må forhånds påmeldes, men virker som de mente outfit var bare å komme? Men ja, les på hjemmesiden, det er der det er info XD
Jeg og lillesøss skal... Tror jeg dukker opp med hale og ører Vi kjenner ingen furs i området, hadde vært gøy å si hei til noen i løpet av helga
"nok"? Dere bare tipper at konserten koster ekstra eller har dere fått det fra nosted?Og nei, den blir på hovedscena. Akkurat den delen har jeg peiling på, siden jeg skal rigge det opp
Jeg har så lyst å dra, men jeg vet ikke.. jeg er litt redd å vandre rundt alene og jeg har ikke soveplass. Noen som har soveplass til en floofy hund?