Vi har en FAQ, den er til for å leses.
Vanlige billeter, må jeg liksom kjøpe 2 vis jeg skal være i 2 dager?
Har akkuratt bestemt meg for å stå over Desucon, sparer pengene til å flytte hjemmefra.
Sitat fra: Leophan på 10. mai, 2012, 21:30Har akkuratt bestemt meg for å stå over Desucon, sparer pengene til å flytte hjemmefra.Aww ;3; Jeg får vel bare møte deg på et eller annet furmeet, da. c:
Awwh, Leooo. Kan ikke offre litt for å være paparazzi på Desu? lol
Så.. noen som skal cosplaye? Eller kommer alle i fursuits? :3Jeg fikk parykken til cosplayet mitt i dag. Jeg gleder meg :'D
Så.. noen som skal cosplaye? Eller kommer alle i fursuits? :3
Sitat fra: Leophan på 10. mai, 2012, 21:30Har akkuratt bestemt meg for å stå over Desucon, sparer pengene til å flytte hjemmefra.*le sadface*
Jeg stå'kke!
Oh god...hakke penger til Hotell, om ho mor vil ikkje spandere ei krone..( foreløpig ivertfall )Så, om det er noen som har plass for 2? Den desucon helga? :3Hadde våre nice rett å slett, pluss at veninna mi er enig i det...gratis soveplass ftw X3
Tror nok de fleste plasser er allerede tatt. Men hvis noen har ledig plass kan jeg gå god for iRenia.Tidligere lånt bort soveplass til henne
Sitat fra: Dax Cyro på 14. mai, 2012, 14:03Tror nok de fleste plasser er allerede tatt. Men hvis noen har ledig plass kan jeg gå god for iRenia.Tidligere lånt bort soveplass til henne Det er ikkje bare meg, det er også ei veninne av meg (Stahr fra Deviantart)så..d må nesten være plass til to...ellers så får æ skrape sammen penger til hotell..
Det er ikkje bare meg, det er også ei veninne av meg (Stahr fra Deviantart)så..d må nesten være plass til to...ellers så får æ skrape sammen penger til hotell..
De fra danmark kommer ikke alikevel. Sitat fra: iRenia på 14. mai, 2012, 14:50Det er ikkje bare meg, det er også ei veninne av meg (Stahr fra Deviantart)så..d må nesten være plass til to...ellers så får æ skrape sammen penger til hotell.. så om Leophan godtar det kan dere komme med oss :3
Sitat fra: Aapur Techwing Firestar på 14. mai, 2012, 16:43De fra danmark kommer ikke alikevel. Sitat fra: iRenia på 14. mai, 2012, 14:50Det er ikkje bare meg, det er også ei veninne av meg (Stahr fra Deviantart)så..d må nesten være plass til to...ellers så får æ skrape sammen penger til hotell.. så om Leophan godtar det kan dere komme med oss :3Greit for meg Merk: bor utenfor Oslo, så dere må være foreredt på å kjøre litt buss.Fredag er det times rute til og fra Oslo, lørdag er det annenhver time på kvelden og søndag er det annehver time hele dagen. Siste buss 23:50 alle dager.